ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

فردا شنبه به جز استان سیستان‌وبلوچستان در سایر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت. شدت بارش طی دو روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی پیش‌بینی شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۲ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 23
کد خبر: ۱۶۵۰۸۰

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا شنبه به جز استان سیستان‌وبلوچستان در سایر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت. شدت بارش طی دو روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه در نوار شمالی و استان‌های غربی و دوشنبه در استان‌های ساحلی و شمال‌شرق بارش با شدت کمتری ادامه پیدا می‌کند.

از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی شمال‌غرب کشور را دربرمی‌گیرد. سه‌شنبه برای غرب، شمال‌غرب و جنوب‌غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی شده است.

خلیج ‌فارس طی دو روز آینده مواج و متلاطم می‌شود. فردا در تهران بارش برف و باران همراه با مه رقیق پیش‌بینی شده است و بیشینه دمای هوا ۶ درجه خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار