توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد

۳۰ هزار کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۳۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم و موظفیم هرچه سریعتر آنها را اصلاح و بازسازی کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر  یوسف نوری در گردهمایی مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استانهای کشور که در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به خدمات ارزشمند خیرین مدرسه ساز در پیشبرد امور مدرسه سازی در کشور اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه خیری وجود دارد و خیرین کمک بسیاری در حوزه مدرسه سازی به ما می‌کنند.


وی افزود: به ما مجوزهایی برای تغییر کاربری فضاهای مازاد داده شده که بتوانیم از درآمدهای حاصله، مدارس فرسوده و تخریبی را نوسازی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار کلاس درس تخریبی داریم گفت: موظفیم هرچه سریعتر آنها را اصلاح و بازسازی کنیم.

نوری با بیان اینکه باید سامانه هوشمند و یکپارچه‌ای در سازمان نوسازی مدارس داشته باشیم و مدارسی که ساخته می‌شوند کد یکتا داشته باشند گفت: این فرایند نباید طولانی باشد. اسیر سامانه‌های قدیم هم نباشید و باید سرعت کار را بالا ببرید.
حمیدرضا خان‌محمدی ،سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن مرور کوتاهی بر وضعیت ساخت و ساز در مدارس، به فرارسیدن سالگرد زلزله بم و مسیری که برای ساخت مدارس طی شد داشت و تاکید کرد: باید بگوییم تمام مسیرهایی که ما را به فرآیندی برساند تا بتوانیم یک کلاس درس اضافه کنیم باید آن مسیرها را طی کنیم.

وی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای حوزه تعلیم و تربیت و تامین فضلی فیزیکی آموزش تاکید و عنوان کرد: باید با مشورت و تجربه‌های زیستی به طرح‌ها نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، در این گردهمایی از اولین «نرم افزار تخصصی ارزیابی نیمه تفصیلی از آسیب پذیری فضاهای آموزشی از زلزله» با حضور وزیر آموزش وپرورش رونمایی شد./ایسنا

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار