ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در شهر تهران-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در شهر تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در تهران در سال‌جاری خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 02
کد خبر: ۱۸۷۴۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی نصیری دراین‌باره گفت: امسال از میان ۴۵۰۰ مدرسه تهران ۲۸۰۰ مدرسه دولتی توسط تیم‌های مشترک ارزیابی ایمنی ساختمان‌های شهر تهران ارزیابی ایمنی می‌شوند و ایمنی قسمت‌های مختلف مدارس بر اساس چک لیست‌های ارزیابی ایمنی که از سوی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی تهیه شده است، انجام می‌شود.

وی افزود: در این چک لیست‌ها به مواردی، چون شاخص‌های ایمنی سازه‌ای، شاخص‌های ایمنی حریق و شاخص‌های ایمنی HSE با ملاحظه مخاطرات اولویت دار شهر تهران به ویژه زلزله، فروریزش و حریق و نیز فرآیند اولیت‌بندی ساختمان توجه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره ارزیابی ایمنی مدارس غیردولتی نیز گفت:‌ این طرح در مدارس دولتی اجرا می‌شود و مدارس غیرانتفاعی نیز باید با بودجه خودشان نسبت به ارزیابی ایمنی مدارس اقدام کنند.

نصیری با اشاره به مخاطرات شهر تهران افزود: تهران شهر زیبایی است، اما مانند پایتخت سایر کشور‌ها با مخاطرات بسیاری روبروست. ضمن اینکه حوادث غیر مترقبه نیستند و باید برای پیشگیری از وقوع آن فرهنگ سازی و تلاش کرد و مدارس بهترین نقطه شروع فرهنگ سازی است. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار