عرضه سکه‌های بهار آزادی تاریخ ۱۴۰۴ از نیمه اسفندماه وزیر نفت: ۷۰ هزار بشکه در روز به تولید نفت خام افزوده شد از سرگیری مجدد پرواز مشهد-کراچی با پرواز ایران ایر از ۵ اسفند رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳ معاون وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور، تحصیلات متوسطه دوم ندارند شرکت گاز: مصرف گاز در تهران به ۱۱۲ میلیون مترمکعب رسید

ضرورت تقویت مزیت رقابتی در صادرات لوازم خانگی

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی کرد: ما به دنبال صادرات به صورت تصادفی نیستیم، بلکه باید مزیت‌های رقابتی در صادرات لوازم خانگی را تقویت کنیم، به ویژه مزیت‌های ایران در ارتباط با بازار‌های منطقه باید ارتقا یابد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۲۴۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن شکراللهی گفت: امروزه بیش از پیش نیازمند تحول صنعت در تکمیل زنجیره ارزش قطعه‌سازی، طراحی‌های صنعتی و خدمات پس از فروش و صادرات هستیم. 

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی درباره خبر اخیر مبنی بر خرید جهیزیه ایرانی با پنجاه میلیون تومان بیان داشت: منظور از تهیه جهیزیه 50 میلیونی خرید کالای اصلی بود و در واقع معطوف به سه قلم کالای یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون آن هم با تاکید بر سطح محصولات اقتصادی است.

شکراللهی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند خلق فرصت در چرخه یادگیری هستیم و برنامه‌ریزی کلان کشور باید از استراتژی جایگزینی واردات به سمت استراتژی توسعه صادرات حرکت کند و این مهم نیازمند گفتگوی بیشتر و اتخاذ رویکرد همکاری مشترک و ارتقای دانش فنی است.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی در مورد صادرات به کشورهای منطقه، گفت: ما به دنبال صادرات به صورت تصادفی نیستیم، بلکه باید بازارسازی، نفوذ در بازارها و ثبات در بازارهای منطقه را سرلوحه قرار داده و مزیت‌های رقابتی در صادرات لوازم خانگی را تقویت کنیم، به خصوص مزیت های ایران در ارتباط با بازار های منطقه باید ارتقا یابد.

شکرالهی بیان داشت: مردم و مصرف کنندگان چه در بازار منطقه و چه در بازار داخلی محصولات باکیفیت را می‌شناسند و محصولات با کیفیت و برند های معتبر را حمایت می‌کنند.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت بیان داشت: بر این اساس در نظر داریم که با مشارکت خانوارهای ایرانی و توسعه خدمات پس از فروش و تشویق برندهای معتبر محصولات شرکت‌هایی که کالای با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می دهند، را شناسایی کرده و و با رتبه بندی فعالین صنعت و نشان‌های مطرح در صنعت لوازم خانگی بهبود کیفیت و رضایت مردم را افزایش دهیم.

شکرالهی بیان داشت: با توجه به حرکت پرشتاب صنعت لوازم خانگی در تولید انواع محصولات، نیازمند هم افزایی بخش های مختلف وزارتخانه جهت تامین به هنگام و مناسب مواد اولیه و البته تسهیل در تامین مالی برخی از واحدها برای توسعه خطوط جدید و ماشین آلات هستیم./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار