جاسوس موساد در دام نیروهای امنیتی لبنان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

جاسوس موساد در دام نیروهای امنیتی لبنان

منابع رسانه‌ای امروز شنبه از دستگیری یک جاسوس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» توسط نیروهای امنیتی لبنان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 21
کد خبر: ۱۶۹۴۴۵

به گزارش راهبرد معاصر روزنامه الاخبار لبنان درباره هویت این جاسوس نوشت که «حسن.ع» در ازای ۱۵ هزار دلار با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری کرده و اطلاعات مربوط به همکارانش را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

برپایه این گزارش، این جاسوس همچنین اطلاعاتی را درباره مواضع مقاومت در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

الاخبار در ادامه گزارش داد که همکاری این جاسوس مزدور با رژیم صهیونیستی ژوئن ۲۰۲۰ از طریق واتساپ آغاز شد و در نهایت توسط نیروهای شعبه اطلاعات سرویس امنیتی لبنان در ژوئیه ۲۰۲۲ دستگیر شد.

منابع امنیتی لبنانی اواسط آذر نیز اعلام کرده بودند که لبنان ۱۸۵ فرد مظنون به همکاری با رژیم اسرائیل را از زمان فروپاشی اقتصاد لبنان در سه سال گذشته بازداشت کرده است.

لبنان از سال ۲۰۱۹ دستخوش یک بحران مالی و اقتصادی شدید بوده که باعث سقوط ارزش پول ملی این کشور شده است.

یک منبع در این باره گفت: این یک امتیاز برای صهیونیستها بود که لبنانی‌ها را در شبکه های اجتماعی با آگهی اشتغال هدف قرار دادند.

سرویس های امنیتی لبنان پیش از این نیز شماری از افراد را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده بودند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار