واکنش لاریجانی به توقیف نفتکش انگلیسی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش لاریجانی به توقیف نفتکش انگلیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به توقیف یک کشتی انگلیسی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسخ دزدی انگلیسی‌ها را داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
کد خبر: ۱۶۹۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 30 تیر) پارلمان خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: انتظار داشتیم براساس ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس درباره افتخارات سپاه و نیروی دریایی در خصوص توقیف نفتکش انگلیسی صحبت می‌کردید.

 

براساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به‌عهده داشت در واکنش به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت: (انگلیسی‌ها) دزدی کردند، (سپاه) جوابشان را داد.

 

همچنین، حاجی‌دلیگانی ادامه داد: دولت وظیفه خود را در خصوص تنظیم بازار انجام نمی‌دهد و وضعیت مسکن و خوراک و بازارهای مختلف حالت رهاشده دارد، شرکت‌های دولتی‌ هم خدمات و کالاها را گران می‌کنند و بخش غیردولتی نیز به‌دنبال آنها کالاها را گران می‌کنند.

 

لاریجانی نیز در پاسخ به تذکر دیگر نماینده شاهین‌شهر در مجلس، اظهار داشت: این مشکلی است که ما هم به آن اشاره کردیم و در جلسه غیرعلنی هم توضیحاتی داده شده، اما باید بحث کرد تا دولت گامی بردارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار