فرصت ویژه برای بازنشستگان/ وام ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن و با سقف بالا افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ ۱۰۰ درصد بیشتر برای حق اولاد خبر خوش برای بازنشستگان/ احکام جدید با افزایش ۵۰ درصدی صادر شد سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/دلار وارد کانال ۷۰ هزار تومان شد زمان واریز مابه‌التفاوت همسان‌سازی و افزایش سنواتی بازنشستگان یارانه نقدی دهک‌های ۴ تا ۷ واریز شد واریز حقوق فروردین بازنشستگان کشوری بر مبنای حکم حقوق سال ۱۴۰۳ گمرک: حقوق ورودی خودرو‌های وارداتی مطابق سال ۱۴۰۳ اخذ می‌شود جزئیات تعرفه گمرکی واردات موبایل در سال ۱۴۰۴ جزئیات تعرفه گمرکی واردات موبایل در سال ۱۴۰۴ واریز اعتبار گام سوم کالابرگ الکترونیکی دهک‌های چهارم تا هفتم از فردا قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۴/۰۱/۲۶ ابلاغ اصلاحات جدید تعرفه‌ای از سوی هیات دولت جزئیات بسته حمایتی مسکن/ دو نوع وام به مستاجران پرداخت می‌شود «تقلب» در ساختار خانواده برای دریافت «یارانه»

ماجرای تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز استانبول - تهران چه بود؟

مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند و در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، پرواز مسیر استانبول-تهران هواپیمایی قشم‌ به شماره ۲۲۱۲ که مقرر بود روز گذشته شنبه یک بهمن ساعت ۱۳ انجام شود، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شد؛ درعین حال در حالی که با اعلام تاخیر اولیه، برای پرواز ساعت ۱۷ شنبه برنامه‌ریزی شده بود، پس از آن یک بار دیگر اعلام شد پرواز ساعت ۲۱ استانبول را ترک می‌کند و در نهایت ساعت یک بامداد امروز یکشنبه دوم بهمن، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز گفت: در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشده است و حتی ماموران قشم‌ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.

مدیر روابط عمومی قشم‌ایر درباره علت تاخیر پرواز این هواپیمایی اظهارکرد: با توجه به نقص فنی هوایپمای قشم‌ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع‌رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع‌ دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ به همین دلیل برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.

صابر نوروزی ادامه داد: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می‌شود، اما با وجود همه تلاش‌هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و بعد از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش‌بینی نبود. البته ما سعی کردیم در این شرایط همه پروازها را برقرار کنیم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم‌ایر در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای جابه‌جایی با یک ایرلاین‌ دیگر به مسافران شده، گفت: مسافران می‌توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی‌شان بود؛ ضمن اینکه حقوق قانونی مسافر از طرف شرکت انجام می‌شود و می‌توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می‌شود./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده