ماجرای تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز استانبول - تهران چه بود؟-راهبرد معاصر
اتحادیه نانوایان: قیمت نان سنگک با آرد یارانه‌ای بدون کنجد ۵ هزار تومان و با کنجد ۱۰ هزار تومان تعیین شده است «فرود عسگری» سرپرست گمرک ایران شد عبدالناصر همتی: پیگیر تعلیق اقدام تقابلی اف. ای. تی. اف براساس منافع ملی هستیم مدیرعامل مرکز مبادله: ربع سکه‌های ۱۴۰۳ به بازار می‌آید فاز اول بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی ایران وارد مدار شد حج ۲۰۰ میلیون تومانی در راه است؟ شرایط جدید بازنشستگی اعلام شد + جزئیات دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: نرخ سوخت هواپیما سال آینده ۱۱ برابر می‌شود آخرین وضعیت برگزاری مجامع سهام عدالت مشخص شد سهمیه سوخت این گروه از خودرو‌ها قطع می‌شود تعرفه جدید واردات گوشی اپل اعلام شد زمان دقیق عرضه سکه ضرب ۱۴۰۳ اعلام شد نیم سکه در آستانه ۳۰ میلیونی شدن | صعود دوباره قیمت سکه و طلا در بازار برای این افراد سود سهام عدالت ویژه واریز می‌شود + توضیحات عبدالناصر همتی ۷ هزار و ۸۰۰ سکه طلا فروخته شد | حراج بعدی دوشنبه ۱۴ آبان

ماجرای تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز استانبول - تهران چه بود؟

مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران که قرار بود ساعت ۱۳ روز گذشته به مقصد تهران حرکت کنند، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند و در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، پرواز مسیر استانبول-تهران هواپیمایی قشم‌ به شماره ۲۲۱۲ که مقرر بود روز گذشته شنبه یک بهمن ساعت ۱۳ انجام شود، با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شد؛ درعین حال در حالی که با اعلام تاخیر اولیه، برای پرواز ساعت ۱۷ شنبه برنامه‌ریزی شده بود، پس از آن یک بار دیگر اعلام شد پرواز ساعت ۲۱ استانبول را ترک می‌کند و در نهایت ساعت یک بامداد امروز یکشنبه دوم بهمن، استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز گفت: در این ساعات، پذیرایی از مسافران انجام نشده است و حتی ماموران قشم‌ایر هم برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه حاضر نشدند.

مدیر روابط عمومی قشم‌ایر درباره علت تاخیر پرواز این هواپیمایی اظهارکرد: با توجه به نقص فنی هوایپمای قشم‌ایر به مسافران تهران به استانبول و استانبول به تهران اطلاع‌رسانی شد که تاخیر داریم؛ به مسافران اطلاع‌ دادیم که ساعت ۱۷ به فرودگاه بیایند اما یک سری مسافران پیامک دریافت نکرده بودند و در فرودگاه حاضر شدند؛ به همین دلیل برای این مسافران پذیرایی هم انجام شده و پیشنهاد هتل هم به مسافران داده شد.

صابر نوروزی ادامه داد: ما تخمین زده بودیم که تا ساعت ۱۷ نقص فنی برطرف می‌شود، اما با وجود همه تلاش‌هایی که انجام شد، نقص فنی برطرف نشده و بعد از آن هم تاخیر ادامه پیدا کرد و مدت زمان لازم برای رفع نقص فنی هم قابل پیش‌بینی نبود. البته ما سعی کردیم در این شرایط همه پروازها را برقرار کنیم و پروازی کنسل نشود و بتوانیم مسافران را به مقصد برسانیم.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی قشم‌ایر در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای جابه‌جایی با یک ایرلاین‌ دیگر به مسافران شده، گفت: مسافران می‌توانستند این کار را انجام دهند و حق طبیعی‌شان بود؛ ضمن اینکه حقوق قانونی مسافر از طرف شرکت انجام می‌شود و می‌توانند با بخش مسافری تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند و اگر طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری خسارتی تعلق بگیرد، پرداخت می‌شود./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار