مدارس ابتدایی این استان‌ها چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ مجازی شد وزارت بهداشت: پیش‌بینی می‌شود که یک پیک دیگر بیماری‌های تنفسی در پیش داشته باشیم پاسخ پلیس به انتشار محتوای جعلی مرتبط با QR گواهینامه رانندگی سقف پاداش خدمت بازنشستگان دولت ۱۴۰۴ کارمندان و فرهنگیان + نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت اطلاعیه مهم برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۵ و فرهنگیان شرط آموزش و پرورش برای تعطیلات زمستانی آلودگی تهران ماندگار می‌شود بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر کرمانشاه/ صدور قرار تأمین برای ۱۳ نفر از عوامل شهرداری و شورا باند فساد سازمان‌یافته در شهرداری بجنورد متلاشی شد توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟

خط تماس مستقیم پلیس با پلیس راهور راه‌اندازی شد

مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر،  سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی که با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریعتر با مردم وجود دارد.

 

وی افزود: سه شماره 120، 88288888 و 88255555 برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجرائیات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و هر موضوع دیگری که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از این سه شماره با پلیس درمیان بگذارند.

 

شیرانی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز 70 درصد از نارضایتی‌های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته است، گفت: روزانه بیش از 3 هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود.

 

همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

 

سردار رادان بیان کرد: بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند که می‌توانند از طریق این سه شماره سوالات پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

 

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمندسازی را به مرحله اجرا در آورد./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار