وزارت نیرو استخدام می‌کند + جزییات افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند یارانه خود را جدا کنند ایران خودرو: تولید سورن پلاس به‌زودی متوقف می‌شود دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور: بخشی از سد‌های کشور در آستانه بحران قرار گرفته‌اند زمان واریز معوقات بازنشستگان / معوقات کدام بازنشستگان پرداخت می‌شود؟ قیمت جدید طلا و سکه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ / کاهش قیمت سکه مبلغ جدید یارانه نقدی برای دهک‌های اول تا نهم اعلام شد / زمان واریز یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۴ قیمت جدید دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ آخرین قیمت ارز‌ها در بازار تجاری / کاهش نرخ دلار مدیرعامل ایران خودرو: بدون افزایش قیمت، نمی‌توانیم خودرو بفروشیم قیمت دلار مبادله‌ای، امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ معامله ۵۹۰ کیلوگرم شمش طلا و نقره در بورس کالا قیمت جدید طلا و سکه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۴ گمرک: تمامی ممنوعیت‌ها برای واردات تلفن همراه برداشته شد اطلاعیه بانک مرکزی درباره بانک آینده

شگرد مدیران خودرو برای افزایش قیمت با طرح‌های فروش تبلیغاتی

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده و خبری از رونق خرید و فروش نیست. از یک طرف خودروسازان داخلی مدام بر طبل افزایش قیمت ها می‌کوبند و از طرف دیگر دولت نیز هیچ راهکاری برای فروش خودروی به مردم ندارد و هر روز طرح های فروش با مشکلات متعددی روبرو می شود که در نهایت مصرف کننده نهایی امکان خرید محصول مورد نیاز خود را پیدا نمی کند.

 

در این شرایط برنده اصلی بازار خودروسازان چینی هستند که در قالب طرح های مختلف محصولات خود را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند. اما نکته جالب اینجاست برخی از این شرکت ها با اعلام آگهی های فروش صوری فقط در صدد افزایش تقاضا و در کنار آن افزایش قیمت محصولات خود هستند که همین امر این سوال را مطرح می کند که مگر در فروش خودروهای چینی نظارتی وجود ندارد که شرکت به صورت خودسرانه طرح های فروشی اعلام می‌کند و خبری از فروش کالا نیست. از آن طرف یک ماه بعد به بهانه افزایش قیمت دلار تغییرات قیمتی را در خودروها اجرایی می کنند.

 

سازمان حمایت در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟ مگر می توان بازار را دو دستی در اختیار خودروهای چینی قرار داد؟ خودروهایی که مصرف کننده را در نهایت برای تعمیر و خرید قطعه سرگردان می‌کنند.

 

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد تا بتواند محصول را خریداری کند مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از خودرو نیست.

 

چطور می توان طرح فروشی که خبری از خودرو نیست را رسانه ای کرد! چرا سازمان حمایت در این طرح های فروش سکوت کرده و می گذارد حقوق مصرف کنندگان مورد تضییع قرار گیرد. این موضوع فقط یک شگرد برای افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت محصولات در ماه های آینده است./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
کاملا موئافقم
آخرین اخبار