حضور سردار قاآنی در حلب برای کمک به زلزله‌زدگان سوریه-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

حضور سردار قاآنی در حلب برای کمک به زلزله‌زدگان سوریه

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار زلزله‌زدگان سوریه حاضر شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۴۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در شهر حلب و در کنار زلزله‌زدگان سوری حاضر شد.

به گزارش تسنیم، صبح دوشنبه 17 بهمن‌ماه زلزله 7.4 ریشتری در جنوب ترکیه موجب خرابی‌های گسترده، فوت بیش از 8000 نفر و مصدومیت بیش از 40 هزار تن تاکنون شد. این زلزله در سوریه حدود 1400 نفر کشته و چندین مصدوم در بر داشت.

پس از وقوع این زمین لرزه، مسئولان عالی کشور از جمله روسای قوا ضمن همدردی با دولت و ملت ترکیه و سوریه، برای ارسال کمک‌های امدادی فوری اعلام آمادگی کردند و تاکنون چندین مرحله کمک‌ها به این کشورها ارسال شده است.

رهبر معظم انقلاب نیز امروز در جریان سخنرانی‌شان با ابراز همدردی با مردم مصیبت‌زده از زلزله اخیر در سوریه و ترکیه و طلب رحمت برای جان‌باختگان، گفتند مسئولان کشور ما نیز بحمدالله کمک‌هایی کرده و باز هم خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، فرماندهان کل سپاه و ارتش نیز برای امدادرسانی به مردم این دو کشور اعلام آمادگی کردند./ تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده