لطیفی: افزایش حقوق بدون پشتوانه موجب زیان دیدن عموم مردم می‌شود-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

لطیفی: افزایش حقوق بدون پشتوانه موجب زیان دیدن عموم مردم می‌شود

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: حقوق و دستمزد یک هزینه قطعی است و افزایش آن بدون درآمد بودجه کافی و قطعی، موجب متضرر شدن عموم مردم ازجمله کارکنان دولت می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 12
کد خبر: ۱۷۲۶۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در مورد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده گفت: دولت باید تصمیم بگیرد یا افزایش حقوق بدون پشتوانه بدهد که منجربه تورم بیشتر شود، یا اینکه تا حدودی رعایت کند که تورم ایجاد نشود.

 

وی افزود: جمع‌بندی دولت این است که مادامی که درآمدهای دولت قطعی نیست، هزینه‌های قطعی ایجاد نکند؛ حقوق و دستمزد یک هزینه قطعی است، وقتی که درآمد بودجه کافی و قطعی نیست، اگر افزایش حقوق اعمال شود، عموم مردم ازجمله کارکنان دولت متضرر می‌شوند.

 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این بود که در سال آینده ۹۰۰ هزار تومان برای حق عائله‌مندی و ۴۰۰ هزار تومان برای حق اولاد افزایش داشته باشیم. البته ما در آذرماه هم یک افزایشی در این زمینه‌ها داشتیم.

 

لطیفی با بیان اینکه قبلاً مبلغ حق عائله‌مندی و حق اولاد کم بود، اظهار کرد: افزایش در این زمینه‌ها سال گذشته ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان بود که عملاً اثری نداشت. بعد خانوار در هزینه‌های خانواده جدی است و ان‌شاءالله بتوانیم عدالت را متناسب با بعد خانواده رعایت کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده