نقش «دولت مخفی» در هشدار ویروس مرگبارتر از کرونا-راهبرد معاصر
گزارش روزنامه «رأی الیوم»؛

نقش «دولت مخفی» در هشدار ویروس مرگبارتر از کرونا

میلیاردر آمریکایی که از متهمان ردیف نخست شیوع کرونا در جهان است، اواخر ماه گذشته میلادی درباره شیوع ویروسی مرگبارتر و خطرناک‌تر از «کووید-19» هشدار داد و گفت، همه مردم به‌ویژه در استرالیا و هفت کشور دیگر به آن مبتلا خواهند شد. توطئه‌ای که امکان دارد سال‌های مختلف در «دولت مخفی» شکل گرفته باشد و اکنون با هشدارهای گیتس برخی زوایای آن در حال آشکار شدن است.
تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 17 February 2023

نقش «دولت مخفی» در هشدار ویروس مرگبارتر از کرونا

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ پس از آنکه خطر شیوع کرونا هرچند به‌طور موقت فروکش کرد و دیگر از سویه‌های جدید آن خبری نبود، دنیا به سختی نفس ‌کشیدن را ازسر گرفت و بار دیگر توجه جهانیان به اظهارات بیل گیتس، میلیاردر آمریکایی که از متهمان ردیف نخست این وضعیت است، جلب شد؛ فردی که اواخر ماه گذشته میلادی درباره شیوع ویروسی مرگبارتر و خطرناک تر از «کووید-19» هشدار داد و گفت، همه مردم به ویژه در استرالیا و هفت کشور دیگر به آن مبتلا خواهند شد.


مهم ترین بخش اظهارات وی آنجایی است که گفت، ممکن است این ویروس ساخته دست بشر باشد. هشدار گیتس که در مصاحبه با یک مرکز پژوهشی در سیدنی داده شد باید جدی گرفته شود، زیرا وی نخستین کسی بود که چندین سال پیش از انتشار ویروس کرونا و جدی شدن این بیماری آن را پیش بینی و حتی اظهاراتی درباره سویه های مختلف آن مطرح کرده بود. می توان گفت، این گمانه زنی وجود دارد که ممکن است گیتس یکی از اعضای «دولت مخفی» باشد که در حال حاضر جهان را کنترل می کنند و می خواهند جمعیت آن را حدود یک میلیارد نفر کاهش دهند.

اظهارات گیتس ممکن است این تئوری توطئه را تأیید کند که ایالات متحده و کشورهای غربی در پشت پرده تولید و انتشار بیماری کرونا قرار دارند


گراهای میلیاردر آمریکایی درباره اینکه ویروس جدید ممکن است ساخته دست بشر باشد، گواهی ضمنی است بر اینکه ابرقدرت‌هایی هستند که آزمایشگاه‌های بیولوژیکی ویژه‌ای دارند و این ویروس‌ها را تولید و از آن‌ها در مکان‌های هدف‌گذاری شده در جهان استفاده می‌کنند.

 


موضوع بعد، اینکه اظهارات گیتس ممکن است این تئوری توطئه را تأیید کند که ایالات متحده و کشورهای غربی در پشت پرده تولید و انتشار بیماری کرونا قرار دارند.


بیل گیتس به عنوان سخنگوی رسمی دولت مخفی عمل می کند و هر از چند گاهی شاید به سفارش آن پیشگویی هایی بیان می کند و باعث می شود سیل اتهامات در این زمینه به وی وارد شود، هرچند میلیاردر آمریکایی آنها را به سرعت رد می کند؛ اقدامی که نمی تواند برای بسیاری از ناظران ازجمله ما قانع کننده باشد.


وقتی گیتس در مصاحبه با مرکز پژوهشی در سیدنی می گوید «هزینه اقتصادی شیوع بعدی بیش از 10 تریلیون دلار خواهد بود»، یعنی وی ماهیت آن را می داند، اطلاع دارد چه کسی آن را ایجاد کرده، چقدر برای بشریت خطرناک است و منشأ آن کجا خواهد بود.


صحبت های او درباره اینکه نخستین جای انتشار ویروس را استرالیا می داند، ما را به یاد شیوع ویروس در منطقه ووهان چین می اندازد؛ جایی که ادعا شد نخستین مکان شیوع کروناست و به دروغ شایعه نقش خفاش در انتشار ویروس را مطرح کردند.

این «دولت مخفی» است که در حال حاضر جهان را اداره می کند و آن را به طور جزئی یا کامل به سمت نابودی می کشاند؛ جای تعجب نیست که مقر آن در یکی از پایتخت های غربی به ویژه واشنگتن باشد


این توطئه‌ای است که امکان دارد سال‌های مختلف در اتاق‌های سیاه، به‌ویژه در دنیای غرب شکل گرفته باشد و اکنون با هشدارهای گیتس برخی زوایای آن در حال آشکار شدن است، فردی که گفته می‌شود میلیاردها دلار دارایی اش را در صنعت واکسن سرمایه‌گذاری کرده است. بُعد دیگر ماجرا اعتراف رئیس شرکت آمریکایی فایزر به عنوان تولید کننده بیشتر واکسن‌ها علیه ویروس کووید-19 است که حدود یک ماه پیش در مصاحبه‌ای در حاشیه مجمع اقتصادی داووس تأیید کرد شرکتش به خوبی می‌دانست واکسن‌های تولیدشده نمی‌توانند از شیوع کرونا جلوگیری کنند.


ما در دوران سراسر وحشت روزگار می گذرانیم ، بسیاری از عزیزانمان را در نتیجه شیوع کرونا از دست داده ایم و آمریکا و متحدانش در ناتو جهان را با ایجاد بحران در اوکراین به سمت جنگ جهانی سوق داده اند که ممکن است به جنگ هسته ای تبدیل شود. حال بیل گیتس می آید و از شیوع ویروسی جدید ساخته دست بشر و مرگبارتر خبر می‌دهد که ممکن است به مرگ میلیون‌ها نفر منجر شود.

 

این «دولت مخفی» است که در حال حاضر جهان را اداره می کند و آن را به طور جزئی یا کامل به سمت نابودی می کشاند؛ جای تعجب نیست که مقر آن در یکی از پایتخت های غربی به ویژه واشنگتن، کشور گیتس میلیاردر باشد. آیا آمریکا نخستین کشوری نبود که در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و پس از پایان جنگ جهانی دوم از بمب اتمی استفاده کرد؟

 

ارسال نظر