جزئیات تازه درباره شهادت سردار حاجی‌زاده از زبان سخنگوی سپاه خبر مهم رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره حقوق کارکنان دولت وزیر اطلاعات: طرح «مقابله با نفوذ» در حال بررسی در کمیسیون امنیت ملی است خرازی خطاب به ترامپ: با ایران مذاکره واقعی کنید/استقلال خود را به حراج نمی‌گذاریم جزئیات سقوط بالگرد مرحوم رئیسی از زبان غلامحسین اسماعیلی: در نقطه سقوط بالگرد فقط هفت پیکر پیدا شد... + فیلم آغاز ثبت‌نام انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها عارف استعفا کرد؟ دولت موظف به تأمین سفره مردم/ اجرای کالابرگ باید شتاب بگیرد هلاکت دو شرور مسلح گروگانگیر در عملیات نیرو‌های امنیتی خوی این چهار وزیر دولت پزشکیان استیضاح می‌شوند؟ بخشنامه تهیه و تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۵ از سوی پزشکیان ابلاغ شد خاتمی: مسئولان برای گرانی و معیشت مردم تدبیر کنند /صرفه‌جویی مد نظر همه باشد علم‌الهدی: نباید تولید محتوا در فضای مجازی آزاد گذاشته شود درخواست آیت‌الله جوادی آملی از عموم مردم برای خواندن نماز باران عارف: خودسوزی جوان اهوازی سیگنالی جدی برای حاکمیت است

رئیس‌جمهور: فساد بدون توجه به جایگاه اشخاص گزارش شود

رئیس‌جمهور نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیسی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد  رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید. 

رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار