توضیحات شرکت نفت درباره پرونده کرسنت: تاکنون اقدام قطعی جدیدی انجام نشده است پزشکیان: چاره‌ای جز گفت‌و‌گو نیست | باید این فضا را فراهم کنیم که اصلاحات تدریجی در کشور شکل بگیرد قالیباف: امروز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در عرصه نظامی رسیده‌ایم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «معبد زیرزمینی» منتشر شد + عکس حضور رهبر انقلاب در حرم امام و گلزار شهدا ماجرای پاک‌شدن پرچم آمریکا از کف اماکن دولتی چه بود؟ انتصاب امام جمعه جدید شهر قزوین و نماینده ولی‌فقیه در استان از سوی رهبر انقلاب نماینده مجلس: کودکان کار علاوه بر اتباع افغانستان، از اتباع پاکستان و بنگلادش هم هستند معاون وزیر کشور: ۲ میلیون مهاجر غیرقانونی افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند سرلشکر سلامی: مصمم هستیم در زمینه هوش مصنوعی حرکت کنیم واکنش دنیامالی به شایعه رفتن به وزارت راه رونمایی از نخستین بمب‌های لیزری دقیق‌زن و انهدامی نیروی زمینی شرور مسلح منطقه دلگان به هلاکت رسید رهبر انقلاب: مقاومت از ایران اسلامی آغاز شد / پشت لبخند‌های دیپلماسی، باطن خبیث پنهان است سخنگوی دولت: برنامه‌ای برای شکایت از تجمع‌کنندگان علیه ظریف نداریم

رئیس‌جمهور: فساد بدون توجه به جایگاه اشخاص گزارش شود

رئیس‌جمهور نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیسی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد  رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید. 

رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار