بیانیه نمایندگان مجلس درباره مذاکرات با آمریکا: جمهوری اسلامی تنها به توافقی عادلانه و رفع کامل تحریم‌ها رضایت می‌دهد قالیباف: ایران هوشمندانه عمان را به عنوان واسطه مذاکرات انتخاب کرد دیدار مشاور امنیت ملی عراق و قاآنی در بغداد رئیس جمهوری وارد کرمانشاه شد سرلشکر سلامی: عبارات رئیس جمهور آمریکا بر ملت ایران اثر ندارد لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد رهبر معظم انقلاب: ایستادگی در برابر ظالمان علّت دشمنی با ماست سرلشکر باقری: هر ۶ ماه شاهد ارتقاء چشمگیر توان دریایی ایران خواهیم بود سرلشکر سلامی: امروز قدرت ما ده‌ها برابر بیشتر از سال گذشته است/ ایران در مذاکرات، با شکوه ایستاده رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: قدرت ایران آمریکا را به مذاکره واداشته است سردار حاجی‌زاده: ایران امروز قوی‌تر از گذشته است/ تهدید نظامی علیه کشور واقعیت ندارد آیت الله سیستانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی: نگاه ما به حوزه علمیه قم، هیچ تفاوتی با نگاه‌مان به حوزه نجف ندارد سرلشکر باقری: ممکن است دشمنان آغازگر یک درگیری باشند، اما پایان درگیری، زمان و مکان درگیری را ایران مشخص خواهد کرد پزشکیان: ایران و ازبکستان پاره‌های یک پیکرند سخنگوی دولت: سفر رئیس‌جمهور روسیه به ایران در دستور کار است

رئیس‌جمهور: فساد بدون توجه به جایگاه اشخاص گزارش شود

رئیس‌جمهور نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیسی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد  رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید. 

رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار