اعلام ساعت کاری جدید ادارات زمستان ۱۴۰۴ + جزئیات تصویب آیین‌نامه جبران قدرت خرید اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه تصویب سه آیین‌نامه مهم در دولت / از خدمات سلامت اتباع تا جبران خسارات حوادث طبیعی وزیر دفاع: آمریکا و ایران در تعارض ذاتی با یکدیگر قرار دارند / تنها کشوری که پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل  داد، ایران بود سرلشکر موسوی: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در آمادگی کامل اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارند مهاجرانی: امروز کشور نه از سیمکارت سفید بلکه از کاهش سرمایه اجتماعی ضربه می‌خورد ضربه کاری اطلاعات به ضدانقلاب/ ۳ عضو دیگر شبکه ضدامنیتی "شکار مزدور" بازداشت شدند شلیک همزمان موشک‌های بالستیک و کروز سپاه در رزمایش اقتدار سخنگوی دولت: تاریخ دقیق اجرای اصلاح قیمت بنزین نهایی نشده است خاتمی: ملت ایران ذلت‌پذیر نیست/ بسیج یک فرهنگ است حمایت دولت از راه‌آهن حومه‌ای تهران واکنش تهران به ادعاهای بی‌اساس درباره جزایر ایرانی پزشکیان: هیچ طرح آبی بدون نظر دانشگاه‌ها اجرا نمی‌شود / تصمیم عجولانه یعنی تخریب محیط‌زیست سرلشکر پاکپور: مادران و همسران شهدا الگویی ماندگار برای نسل‌های آینده هستند آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

رئیس‌جمهور: فساد بدون توجه به جایگاه اشخاص گزارش شود

رئیس‌جمهور نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیسی با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری هشدار داد و افزود: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سوء جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد  رسیدید، حتما موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید. 

رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار