رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران چه نوشتند؟-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران چه نوشتند؟

اعتراف رسانه های خارجی به حضور گسترده مردم ایران در خیابان ها برای اعلام حمایت دوباره از انقلاب اسلامی در حالی صورت می گیرد که سایت ها و کانال های تلگرام رسانه های ضد انقلاب هنوز خبری در این زمینه در خروجی خود قرار نداده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 11
کد خبر: ۱۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رسانه های خبری دنیا (اعم از خارجی و ضدانقلاب)، با وجود خبرپراکنی های جعلی در روزهای گذشته مبنی بر ناامیدی مردم ایران از نظام و انقلاب اسلامی، با مشاهده تصاویر حضور گسترده ملت ایران در خیابان ها یا سیاست سکوت و بایکوت خبری را پیش گرفتند یا با انتشار تصاویری به ناچار از حضور میلیونی و پرشور مردم ایران جهت بزرگداشت انقلاب شان سخن گفتند.


بر اساس اعلام اداره کل رسانه‌های خارجی، 125 خبرنگار و عوامل خبری از هفتاد و یک رسانه منطقه‌ای و بین‌المللی وابسته به 24 کشور جهان، قرار بود سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی پوشش خبری دهند.


بر همین اساس، به برخی واکنش های منتشر شده در برخی از این رسانه ها در ذیل اشاره می کنیم:


شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق ضمن پخش تصاویری از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه در تهران اعلام کرد: مردم ایران در راهپیمایی میلیونی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده اند.


خبرگزاری ترند آذربایجاننیز با بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در ایران، از حضور گسترده ایرانی ها در این مراسم در سراسر کشور در سالگرد انقلاب 1979 (1357 شمسی) خبر داد. این خبرگزاری نوشت: شبکه های تلویزیونی تصاویر زنده ای را از شهرهای مختلف سراسر ایران مخابره کرده اند که در آن حضور راهپیمایان در سالگرد انقلاب اسلامی این کشور را نشان می دهد.


شبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکاگزارش دادایرانی‌ها تنها چند هفته پس از وقوع برخی اغتشاشات در این کشور، خیابان‌ها را به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب به لرزه درآوردند.این شبکه همچنین اعلام کرد راهپیمایان امروز در تهران شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.


الانباء کویت نوشت: جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مشارکت میلیونی ایرانیان در راهپیمایی امروز، در پایتخت و دیگر شهرهای ایران برگزار شد.


علاوه بر موارد ذکر شده رسانه هایی همچون روسیاالیوم، اسپوتنیک، شین هوا، العرب الیوم، النشره و دیگران به پوشش خبری این حضور پورشور مردم ایران پرداختند.


این اعتراف رسانه های خارجی به حضور گسترده مردم ایران در خیابان ها برای اعلام حمایت دوباره از انقلاب اسلامی در حالی صورت می گیرد سایت ها و کانال های تلگرام رسانه های ضد انقلاب از جمله بی بی سی، صدای امریکا، رادیو فردا، رادیو زمانه، دویچه وله، زیتون، العربیه... ، با گذشت بیش از سه ساعت از آغاز رسمی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز خبری در این زمینه در خروجی خود قرار نداده اند.


آنچه به جرات در این باره می توان گفت، ناتوانی و ناکامی رسانه های ضدانقلاب در ایجاد بی ثباتی داخلی در ایران با وجود تبلیغات بسیار گسترده در یک ماه گذشته می باشد. موضوعی که البته از قبل هم قابل پیش بینی بود.


ارسال نظر
تحلیل های برگزیده