انفجار مرگبار در دیرالزور سوریه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انفجار مرگبار در دیرالزور سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه از انفجار مین برجای مانده از داعش در حومه شهر دیرالزور و کشته شدن 5 شهروند و مجروحیت 40 نفر دیگر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 02
کد خبر: ۱۷۵۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، خبرگزاری رسمی سوریه، صبح امروز (پنجشنبه، ۲ مارس)، از وقوع انفجار در حومه دیرالزور و کشته و زخمی شدن چندین شهروند خبر داد.

 

به اعلام خبرنگار سانا، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از تروریست‌های داعش، کامیون حامل شماری از شهروندان که در حال حرکت برای جمع آوری ترافل صحرایی در منطقه کباجیب در حومه دیرالزور بود، پنج شهروند کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

 

دوشنبه پیش (۲۷ فوریه)،نیز یک انفجار به دلیل مین‌های به جا مانده از تروریست‌های داعش در روستای «المستریحه» در حومه شرقی شهرستان السلمیه واقع در استان حماة روی داد که در پی آن نه نفر کشته و دو زخمی شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار