پزشکیان به ترکیه می‌رود روابط عمومی نیروی دریایی سپاه از انفجار سومین نفتکش متخلف در تنگه هرمز خبر داد پیام قالیباف برای شهر جدید موشکی: این‌بار جغرافیای جنگ را نیرو‌های مسلح ایران تعیین خواهند کرد سرلشکر عبداللهی: شگفتانه‌های موشکی در جنگ آینده خود را نشان می‌دهند فرمانده هوافضای سپاه: برای مقابله با هر تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آمادگی داریم مخالفت مجلس با افزایش ۳۵ درصدی حقوق + جزئیات کوثری: در حمله آمریکا به فردو، نطنز و اصفهان نه دستگاه‌های سانتریفیوژ آسیب دیدند نه اورانیوم ۶۰ درصد اجازه پرداخت پاداش به کارمندان تا سقف یک ماه حقوق و مزایا/ استخدام و پرداخت پاداش در شرکت‌های دولتی در سال ۱۴۰۶ محدود شد علت تاخیر در پرداخت مستقیم حقوق نیرو‌های شرکتی عارف: زنان باید از گواهینامه رانندگی برخوردار باشند/ مسائل فرهنگی را وارد موضوعات امنیتی نکنیم آموزش به داوطلبان جان‌فدای ایران در محیط پادگانی ارائه می‌شود دستور پزشکیان برای ساماندهی شرکت‌های زیان ده دولتی عملیات امحای مهمات جنگی در اطراف اهواز شنیده‌شدن صدای انفجار در قشم و جاسک طرح جدید مهریه به مجلس بازگشت / معاون رئیس‌جمهور: مغایرت‌های موجود آن‌قدر جدی است که بعید می‌دانیم قابل اصلاح باشد

حداقل حقوق سربازان در سال آینده مشخص شد

حداقل حقوق سربازان در سال آینده مشخص شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای حداقل حقوق سربازان در سال آینده را ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کردند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 05
کد خبر: ۱۷۵۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، جزء ۷ بند (الف) تبصره ۱۲ را تصویب و حداقل حقوق سربازان در سال آینده را ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کردند.

طبق این مصوبه، در اجرای ماده (۴۹) قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۶۳/۷/۲۹با اصلاحات و الحاقات بعدی، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق غیرعملیاتی معادل شصت درصد (۶۰%) حداقل دریافتی پایور (چهل و هشت میلیون (۴۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال)، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی معادل هفتاد و پنج درصد (۷۵%) حداقل دریافتی پایور (شصت میلیون (۶۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال) و حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه متأهل بدون فرزند معادل نود درصد (۹۰%) حداقل دریافتی پایور (هفتاد و دو میلیون (۷۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال) می‌باشد. دستورالعمل آن باتوجه به تحصیلات، درجات و تعداد فرزند آنان توسط ستادکل نیروهای مسلح تهیه می‌شود./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار