معاون دفتر رئیس جمهور: مصطفی پورمحمدی جزو گزینه‌های دولت برای وزارت اطلاعات است تعطیلی ادارات پنجشنبه‌ها تصویب شد+ جزییات ساعات کاری ادارات  یک پهپاد اربیتر ۴ در نهاوند همدان ساقط شد + فیلم نجیب شه‌بخش بسیجی اهل سنت در حمله مسلحانه به شهادت رسید سپاه پاسداران: سوپرنفتکش ۲ میلیون بشکه‌ای روی تله‌های انفجاری هرمز منفجر شد بررسی طرح حذف شرط اجتهاد وزیر اطلاعات / جزییات آخرین شب عزاداری شهادت حضرت زهرا به میزبانی آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای انهدام هفدهمین فروند پهپاد MQ ۱ در آسمان جزیره قشم آیت‌الله مکارم شیرازی: قدرت نظامی مسلمانان باید دشمنان را به هراس اندازد مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه(س) از سوی رهبر انقلاب انهدام یک فروند پهپاد MQ1 دشمن توسط ارتش عراقچی: موضوع فراتر از ایران است ابوترابی: ایران یکی از بزرگ‌ترین ذخیره‌خانه‌های موشکی جهان است حضور پزشکیان در مراسم تشییع شهدا تشکیل ستاد «سالگرد عروج خونین امام مجاهد شهید»

پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق سربازان/ حقوق سربازان افزایش می‌یابد؟

پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق سربازان/ حقوق سربازان افزایش می‌یابد؟ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز برای افزایش حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاداتی را ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 30
کد خبر: ۱۷۱۰۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، عباس گودرزی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان در نشست روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت درباره افزایش حقوق سربازان در بودجه ۱۴۰۲ تصویب شد که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تایید شورای نگهبان اعمال گردد.

گودرزی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.

وی تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که برای سربازان متاهل نیز مبلغ ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان تعیین شود./ ایرنا

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار