میرسلیم به دلیل اتهام‌زنی و اظهارات خلاف واقع محکوم شد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

میرسلیم به دلیل اتهام‌زنی و اظهارات خلاف واقع محکوم شد

در پی شکایت محمدباقر قالیباف، دادگاه مصطفی میرسلیم، را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی‌ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، مجرم شناخت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 07
کد خبر: ۱۷۵۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، در پی شکایت محمدباقر قالیباف، دادگاه مصطفی میرسلیم، را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی‌ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم مجرم شناخت.

 

علی اصغر قهرمانی، وکیل محمد باقر قالیباف ضمن اعلام این خبر گفت: این ادعای دروغ آقای میرسلیم مورد سو استفاده دشمنان و تخریب کنندگان داخلی قرار گرفته بود. گرچه دیگر افرادی هم که این تهمت را تکرار کرده بودند، قبلاً محکوم شده بودند اما این حکم بیش از گذشته دروغ بودن تهمت مطرح شده را روشن کرد.

 

وی ادامه داد: با روشن شدن کذب بودن این اتهام، آقای قالیباف نسبت به آقای میرسلیم که به نظر می‌رسید بر اساس اطلاعات نادرست اظهار نظر کرده بود، اعلام رضایت کرد.

 

بنابراین گزارش، مصطفی میرسلیم چندی پیش ادعایی را درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از این نهاد از دستورکار مجلس دهم را مطرح کرده بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده