خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

تعرفه‌ گاز از ابتدای سال آینده بدون تخفیف محاسبه خواهد شد

تعرفه‌ گاز از ابتدای سال آینده بدون تخفیف محاسبه خواهد شد مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه "تعرفه‌های گاز از ابتدای سال ۱۴۰۲ بدون تخفیف محاسبه خواهد شد"، گفت: ملاک محاسبه گازب‌های مشترکین از ابتدای سال ۱۴۰۲، تعرفه‌های مندرج در مصوبه مورخ ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 15
کد خبر: ۱۷۶۸۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: بر اساس مصوبه مورخ 16 بهمن ماه سال جاری هیأت وزیران، صرفاً تا پایان سال 1401، رشد تعرفه‌های مندرج در جدول دوره سرد سال خانگی نسبت به تعرفه‌های قبل از مصوبه و با هدف کاهش هزینه‌های مربوط به مصارف گازطبیعی خانوارها، به میزان 70 درصد تا سقف تعیین‌شده کاهش یافته و تعرفه‌ها از ابتدای سال 1402 بدون تخفیف محاسبه خواهد شد.

وی افزود: این مصوبه به علت کاهش شدید دمای هوای کشور در فصل سرد امسال و با هدف کاهش هزینه‌های مربوط به مصارف گاز طبیعی خانوارها که به دلیل عدم آمادگی لازم آن‌ها در خصوص کنترل مصارف گاز متناسب با الگوی بهینه مصرف بوده، به تصویب هیأت وزیران رسیده است.

به گفته رحمانی، این کاهش گازبها برای اقلیم‌های 1 تا 5 به ترتیب تا سقف 1300، 1250، 1200، 1000 و 800 مترمکعب در ماه به ازای هر واحد خانگی قابل اعمال خواهد بود. اما، ملاک محاسبه گازبهای مشترکین از ابتدای سال 1402، تعرفه‌های مندرج در مصوبه مورخ 16 آذرماه 1401 خواهد بود.

وی ادامه داد: از این رو، ضروری است مشترکین خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گازطبیعی، دقت و توجه لازم را مبذول داشته باشند؛ چراکه این مهم تنها با رعایت الگوی مصرف و دقت هرچه بیشتر در استفاده از این نعمت الهی امکان‌پذیر است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از مشترکین خواست تا ضمن صرفه‌جویی و مصرف بهینه گازطبیعی، هزینه گاز مصرفی خود را کنترل کرده و با توجه به پلکانی بودن محاسبه گاز مصرفی، با رعایت الگوی مصرف و قرار گرفتن در دامنه‌های پایین‌تر، این هزینه‌ها را کاهش دهند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار