شمخانی:‌ نتیجه دیپلماسی همسایگی، ایجاد منطقه قوی است-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

شمخانی:‌ نتیجه دیپلماسی همسایگی، ایجاد منطقه قوی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت:‌ نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری می‌باشد، ایجاد «منطقه قوی» است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 16
کد خبر: ۱۷۶۸۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، علی شمخانی، نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز برای انجام سفری یک روزه، تهران را به مقصد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی ترک کرد.

 

شمخانی را در این سفر محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات و دستیار وزیر امورخارجه در امور کشورهای حوزه خلیج فارس همراهی می‌کنند.

 

وی پیش از ترک تهران گفت: نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری است، ایجاد «منطقه قوی» است.

 

شمخانی افزود: در صورتی که همه کشورهای منطقه به این باور برسند که تنها با تلاش برای ایجاد منطقه قوی می‌توانند به ثبات و امنیت پایدار دست پیدا کنند، می‌توان به شکل گیری تحولات جدید در روابط دو و چند جانبه در منطقه امیدوار بود.

 

وی ادامه داد: اشتراکات اقتصادی، سیاسی و امنیتی متعددی میان دو کشور وجود دارد که لازم است برای تقویت آن، رایزنی مستمر میان مقامات عالی ایران و امارات متحده عربی ادامه داشته باشد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده