سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 17
کد خبر: ۱۷۶۹۷۴

به گزارش راهبرد معاصر ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدید‌های سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که در حوزه نظارت بر قیمت‌ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به‌خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت و یا گله‌مندی داشته باشند، می‌توانند به‌طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش‌دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل‌انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر