تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 17
کد خبر: ۱۷۶۹۷۴

به گزارش راهبرد معاصر ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد همکاران ما در سراسر کشور و در ایام نوروزی با برقراری کشیک و همچنین گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدید‌های سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که در حوزه نظارت بر قیمت‌ها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به‌خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف نیز چنانچه از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت و یا گله‌مندی داشته باشند، می‌توانند به‌طور حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام کنند و یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: پس از اعلام، موضوع پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش‌دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل‌انگاری و کوتاهی با مسئولان مربوطه برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار