محاکمه یک زن فرانسوی به جرم اهانت به مکرون-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

محاکمه یک زن فرانسوی به جرم اهانت به مکرون

دستگاه قضایی فرانسه زنی را که در فیسبوک مکرون را کثیف خطاب کرده بود محاکمه خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 30
کد خبر: ۱۷۷۹۰۳

به گزارش راهبرد معاصر دستگاه قضایی فرانسه یک زن را به اتهام اهانت به امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور در فیسبوک، محاکمه می‌کند.

براساس گزارش المیادین، دستگاه قضایی فرانسه، پرونده یک زن را که در شبکه اجتماعی فیسبوک، امانوئل مکرون را «کثیف» توصیف کرده بود، برای محاکمه به دادگاهی در این کشور ارجاع داد.

دادستان فرانسه اعلام کرد محاکمه این زن از ماه ژوئن آینده آغاز خواهد شد. نیرو‌های امنیتی فرانسه، این زن را روز جمعه گذشته بازداشت و زندانی کردند.

این زن فرانسوی در مصاحبه یکی از روزنامه‌های این کشور گفت «می خواهند من درس عبرتی برای دیگران شوم.»

دادستان اعلام کرد که پس از شکایت دفتر محلی ایالت به دلیل پست فیس بوک این زن، او دستگیر و برای بازجویی در بازداشت نگهداری شد و در ۲۰ ژوئن او محاکمه خواهد شد. برخی رسانه نیز اعلام کردند این زن فرانسوی۱۲۰۰۰ یورو جریمه می‌شود.

رسانه‌ها اعلام کردن این زن ۵۰ ساله از حامیان اعتراضات «جلیقه زردها» در سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بود که در اولین دوره ریاست‌جمهوری مکرون به دلیل شرابط بد اقتصادی فرانسه دست به تظاهرات می‌زدند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار