انصراف ۹۰ درصد گردشگران از سفر به فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انصراف ۹۰ درصد گردشگران از سفر به فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، در پی حوادث اخیر، ۹۰ درصد از رزروهای انجام گرفته توسط گردشگران لغو شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 10
کد خبر: ۱۷۹۱۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، پایگاه عبری زبان معاریو به نقل از مسئولین اسرائیلی خبر داد، 90 درصد از گردشگرانی که برای گذراندن دوره تعطیلات (عیدهای یهودی) در فلسطین اشغالی برنامه ریزی کرده بودند، بلیط و رزروهای هتل خود را لغو کردند.

 

به نوشته این رسانه این اقدام بعد از درگیری‌های اخیر و به ویژه حوادثی که در جولان و الجلیل (واقع در شمال فلسین اشغالی) رخ داد، صورت گرفته و ضربه اقتصادی بزرگی به بخش گردشگری اسرائیل وارد کرده است.

 

یکی از فعالان بخش گردشگری در این رابطه گفت: وقتی ما در چنین شرایطی و این زمان بندی با موجی از لغو سفرها مواجه می‌شویم به این معنی است که ما یک فصل کامل را از دست داده و زیان‌های هنگفتی را متحمل می‌شویم.

 

وی تاکید کرد، اکثر قریب به اتفاق این لغو سفرها به خاطر موشک‌هایی است که از سوریه و لبنان به سوی (فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

 

از سوی دیگر پایگاه عبری زبان واللا هم خبر داد، تمامی سامانه‌های آبیاری در منطقه الجلیل در شمال (فلسطین اشغالی) به دلیل حمله سایبری از کار افتاده‌اند.

 

اخبار شلیک موشک از لبنان و بعد از آن دو نوبت حمله موشکی از داخل خاک سوریه به سوی فلسطین اشغالی در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند، ارتش مصر تلاش برای شلیک موشک دور برد از صحرای سینا به سوی بندر ایلات را کشف و خنثی کرده است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار