به گزارش راهبرد معاصر، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر چهار اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول و خدمات» و «رضایتمندی شهروندان» به عنوان مهمترین اهداف این سازمان، گفت: قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح خردهفروشیهای پایتخت، ۳۸ درصد ارزانتر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به شهروندان در میادین میوه و تره بار، رضایتمندی مراجعهکنندگان یکی از مهمترین اولویتهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در ۲۹۶ میدان و بازار میوه و تره بار این سازمان نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر ۳۱ درصد ارزانتر عرضه میشوند.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، میادین و بازارهای میوه و تره بار به پناهگاه عموم شهروندان تبدیل شده است، اظهار کرد: همه تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران این است که از دسترسی همه شهروندان به میادین میوه و تره بار و مواد غذایی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب مطمئن شود.
میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۹ و روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ آماده ارائه خدمات به مراجعهکنندگان هستند./ باشگاه خبرنگاران