گودرزی: ملت ایران در روز قدس امسال نیز بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند-راهبرد معاصر
پزشکیان: شهادت فرماندهان خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم

گودرزی: ملت ایران در روز قدس امسال نیز بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم در روز قدس امسال همچون گذشته بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 15
کد خبر: ۱۷۹۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، همچون سال‌های قبل پرشور و با همبستگی حضور یافتند.

 

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد و این حضور نشان‌دهنده عمق بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ما بود.

 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره در موقعیت‌های خاص در طول سال‌های پس از انقلاب، در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند و روز قدس امسال نیز یکی از این موقعیت‌ها است.

 

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که درک درستی از مسائل راهبردی نظام دارند و همواره در صحنه‌ها حضور به موقع داشته‌اند.

 

وی افزود: مردم هیچ‌گاه فریب دلسوزی ظاهری دشمن را در قبال مردم ایران نمی‌خورند و می‌دانند که پشت سر این دلسوزی ظاهری دشمن به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست.

 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی نه‌تنها به دنبال نابودی ایران، بلکه به دنبال از بین بردن جهان اسلام است و می‌خواهد که هیچ نشانه‌ای از اسلام واقعی در کشورهای مختلف وجود نداشته باشد که این موضوع را ملت ایران به خوبی درک می‌کند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار