مقابله پدافند سوریه با حمله رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مقابله پدافند سوریه با حمله رژیم صهیونیستی

رسانه‌های سوریه بامداد شنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با تجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان حمص خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 29
کد خبر: ۱۸۱۵۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های سوریه از مقابله پدافند هوایی این کشور با موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان حمص و ساقط کردن آنها خبر می‌دهند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

 

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

 

رژیم صهیونیستی پیش از این بامداد دوشنبه منطقه «قرص النقل» در غرب شهر «حضر» واقع در استان قنیطره سوریه (جنوب غرب) را هدف حمله قرار داده‌ بود.

 

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که آن حمله از داخل اراضی اشغالی فلسطین با توپخانه‌ و راکت انجام شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار