ونوسیا با کدام محصولات به ایران می‌آید؟-راهبرد معاصر

ونوسیا با کدام محصولات به ایران می‌آید؟

ونوسیا برندی است که با همکاری دو شرکت بزرگ دانگ‌فنگ و نیسان روی خط تولید رفته و شرکت مکث موتور تصمیم دارد محصولات این برند را وارد بازار کشور کند. اما این خودروساز چینی-ژاپنی با چه محصولاتی به بازار ایران می‌آید؟
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 02
کد خبر: ۱۸۲۱۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، ونوسیا برای اولین بار در سال 2011 خودوریی با نام D50 را در رده خودروهای متوسط، معرفی و روانه بازار چین کرد. ونوسیا از زیرمجموعه خودروساز بزرگ چینی دانگ‌فنگ بوده که همکاری‌های گسترده‌ای با کمپانی نیسان ژاپنی دارد. طوری‌که در ساخت محصولات خود از قوای محرکه و پلتفرم‌های نیسان استفاده می‌کند.

 

هدف شرکت دانگ‌فنگ از تاسیس این شرکت، فروش بیشتر محصولات با استفاده از نام خودروساز معروف ژاپنی است.


واردکننده ونوسیا کدام شرکت است؟
شرکت مکث موتور که از زیرمجموعه‌های گروه ماموت خودروست، تصمیم به واردات سه مدل Star، V-Online و D60 Plus دارد. طبق اخبار واصله تعداد زیادی از این خودروها وارد کشور شده و اکنون درحال طی کردن پروسه ترخیص برای عرضه در بازار کشور است.


بنابراین محصولات ونوسیا را می‌توان دو رگه چینی- ژاپنی دانست که پای‌شان به بازار ایران نیز باز شده است. این مسئله که ونوسیا یک شرکت چینی بوده درست است، اما باطن ژاپنی آن احتمالا روی این خودروها غالب بوده و محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

 

البته به‌جز مکث موتور، اخیرا شرکت دیگری با نام نورا جهت واردات محصولات این شرکت اعلام آمادگی کرده که باید منتظر ماند و دید کدام شرکت برنده میدان خواهد شد؟/ تجارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار