فضائلی: دولت از عدم انتشار «وطن امروز» خوشحال نباشد/ کمک به روزنامه‌ها وظیفه وزارت ارشاد است-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

فضائلی: دولت از عدم انتشار «وطن امروز» خوشحال نباشد/ کمک به روزنامه‌ها وظیفه وزارت ارشاد است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وطن امروز در جایگاه نقد دولت قرار داشت و به عنوان یک روزنامه منتقد جدی عمل می کرد، گفت: این اتفاق برای دولت هم اتفاق خوبی نیست و جا دارد که وزارت ارشاد کمک کند تا از تعطیلی و توقف انتشار چنین روزنامه‌ای جلوگیری شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
کد خبر: ۱۸۲۹۴

به گزارش راهبرد معاصر ، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تعطیلی روزنامه وطن امروز اظهار داشت: تعطیلی هیچ رسانه‌ای در کشور خبر خوشی برای اهالی رسانه نیست و خصوصا در مورد رسانه‌هایی که جدی و حرفه‌ای کار می‌کنند، این نگرانی و ناراحتی بیشتر است.

 

وی افزود: ممکن است که برخی نسبت به روزنامه وطن امروز و برخی تیترهای آن نقدهایی داشته باشند که این نقد ممکن است در مورد رسانه‌های دیگر هم وجود داشته باشد ولی به هر حال در مجموع یک روزنامه بسیار حرفه‌ای و موثر محسوب می‌شد و تعطیل شدنش اتفاق خوبی برای فضای رسانه‌ای کشور نیست.

 

فضائلی با بیان اینکه وطن امروز در جایگاه نقد دولت قرار داشت و به عنوان یک روزنامه منتقد جدی عمل می کرد، تصریح کرد: طبیعتاً این اتفاق برای دولت هم اتفاق خوبی نیست و جا داشت و جا دارد که به خصوص وزارت ارشاد کمک کند تا از تعطیلی و توقف انتشار چنین روزنامه‌ای جلوگیری شود و این جزو وظایف وظایف وزارت ارشاد است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این توقف از وزارت ارشاد می‌رود که تمام تلاش خود را بکند تا این روزنامه تعطیل نشود. خصوصاً اینکه برخی شائبه‌ها در مورد نوع حمایت وزارت ارشاد از رسانه‌ها وجود دارد و طبق گفته‌ها، روزنامه‌هایی که همسو هستند برخورداری‌هایی دارند که روزنامه‌های غیرهمسو با دولت چنین برخورداری هایی را دارا نیستند و این زمینه اینکه گلایه را بیشتر می‌کند و امیدواریم که دولت از توقف و عدم انتشار چنین روزنامه‌هایی خیلی خوشحال نباشد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده