ظریف:‌ آمریکا علاقه‌ای به مذاکره ندارد بلکه خواستار تسلیم ایران است-راهبرد معاصر
امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد

ظریف:‌ آمریکا علاقه‌ای به مذاکره ندارد بلکه خواستار تسلیم ایران است

وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در پیامی در توئیترتاکید کرد که آمریکا علاقه‌ای به مذاکره با ایران ندارد بلکه خواستار تسلیم تهران است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
کد خبر: ۱۸۴۱۲

به گزارش راهبرد معاصر ، «محمد جواد ظریف»‌ وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در پیامی در توئیتر به کنفرانس خبری امروز در روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: من به این نکته اشاره کردم که تکرار این جملات توسط «مایک پامپئو»‌ وزیر امور خارجه آمریکا که ایران باید سیاست‌های خود را تغییر دهد تا ایرانی‌ها (بتوانند) غذا بخورند کاملا تروریسم اقتصادی است. گره زدن نان و دارو به سیاست،‌کشتن و گرسنه کردن مردم برای تسلیم کردن آنهاست. ایرانی‌ها هرگز تسلیم نخواهند شد.

 

ظریف در ادامه توئیت خود نوشت:‌ «من همچنین گفتم در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ممکن است خواستار عکس گرفتن است،‌ آمریکا علاقه‌ای به گفت‌وگوها ندارد بلکه خواستار تسلیم ایران است. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. یک مثال درباره تاکتیک‌های آمریکا: «تهدید کردن به تحریم کسی طی دو هفته مگر آنکه دعوت شما را برای گفت‌وگو در اوال آفیس بپذیرد.»

 

وزیر امور خارجه ایران اضافه کرد: «مجددا تاکید می‌شود که سقوط اعتبار آمریکا در عدم موفقیت همراه کردن متحدان خود با برنامه‌هایش مشهود است. ملت‌های منطقه پس از رفتن آمریکا مدت‌ها همسایه باقی خواهند ماند. زمان آن است که رهبران منطقه‌ای بر راه‌حل‌های منطقه‌ای تمرکز کنند. گفت‌وگو و پیمان عدم تجاوز آغاز خوبی است.»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار