ردپای یک بانک آلمانی در توقیف نفتکش‌های حامل محموله‌های ایران در سنگاپور-راهبرد معاصر
مصر خواستار انتخاب رئیس‌جمهور برای لبنان با اجماع ملی شد لاوروف: ناتو قصد کنترل بر جهان را دارد پارلمان لبنان: طی ساعت‌ها یا روز‌های آتی ممکن است توافق آتش‌بس اعلام شود. کاخ سفید: اوکراین اجازه استفاده از موشک‌های «اتکمز» را در کورسک دارد کاخ سفید: پیشرفتی در آتش‌بس لبنان وجود ندارد که بتوان در مورد آن صحبت کرد ۱۷ نفر در واژگونی اتوبوس در برزیل کشته شدند استعفای رئیس ستاد تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله فرمانده تیپ گولانی را برای همیشه خانه‌نشین کرد جزئیات توافق جامع همکاری میان ایران و روسیه وزیر خارجه هند: با ایران و اسرائیل برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در ارتباط هستیم بازدید سفیر ایران در عراق از قبیله «آل عیسی الطائی» آکسیوس: اسرائیل و لبنان بر سر مفاد آتش بس به توافق رسیدند سی‌ان‌ان: نتانیاهو در اصل توافق آتش بس با حزب الله موافقت کرد امانی، سفیر ایران در لبنان: روز گذشته برای صهیونیست‌ها بسیار دردناک بود عربستان در تدارک عمره ۳۰ میلیونی رمضان

ردپای یک بانک آلمانی در توقیف نفتکش‌های حامل محموله‌های ایران در سنگاپور

بانک «نورد ال‌ بی» مستقر در هانور آلمان، مالکان نفتکش‌های چینی حامل نفت ایران را به قصور در یک قرارداد وام 30 میلیون دلاری متهم کرده و درخواست توقیف آنها را داده بود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
کد خبر: ۱۸۴۱۳

به گزارش راهبرد معاصر ، گزارش‌ها نشان می‌دهد توقیف دو نفتکش چینی حامل ال‌پی‌جی ایران توسط سنگاپور، با اتهام و درخواست یک بانک آلمانی صورت گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، بانک «نورد ال‌ بی» مستقر در هانور آلمان، مالکان این نفتکش‌ها را به قصور در یک قرارداد وام 30 میلیون دلاری متهم کرده است.

 

در مدارک ارائه شده به دادگاه عالی سنگاپور در ماه گذشته، «نورد ال بی» اعلام کرده است این نفتکش‌ها عمدا دستگاه‌های ناوبری خود را زمانی‌که به تنگه هرمز می‌رسند، خاموش می‌کنند و چند روز بعد، وقتی بارگیری کردند، دوباره آن را روشن می‌کنند.

این بانک در مدارک خود اضافه کرده است کلوپ پی اند آی که خدمات پوشش بیمه و بیمه اتکایی فراهم می‌کند به «نورد ال بی» اطلاع داده است که این پوشش باید فسخ شود.

 

اواخر ماه گذشته، لویدز لیست، یک پایگاه خبری صنعتی گزارش داد دو کشتی حامل نفت خام ایران که اوایل ماه توسط سنگاپور توقیف شده بودند، آزاد شدند.

کشتی‌های «سی دراگون» و «گس اینفینیتی»، نفتکش‌های حمل‌کننده ال‌پی‌جی هستند که در مالکیت شرکت کشتیرانی کونلون مستقر در هنگ‌کنگ قرار دارند.

 

روز گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد: از زمان لغو معافیت‌های نفتی، ایران 12 محموله نفت خود را در سراسر آسیا و مدیترانه فروخته است و حداقل 6 نفتکش از این نفتکش‌ها محموله‌هایشان را بنادر چین تحویل داده‌اند.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار