وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره نقص فنی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ + جزییات

هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت و نقص فنی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از مسافران عذرخواهی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 22
کد خبر: ۱۸۵۵۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز شماره ۸۵۱ زاهدان-تهران هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با علامت ثبتی EP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی به‌عمل آمد.

پس از بررسی‌های به‌عمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد. روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز پرواز‌های این هواپیما طبق برنامه انجام و پرواز‌های تهران-یزد ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد-مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.

در ادامه برنامه‌های پروازی این هواپیما، پرواز ۶۱۸ مشهد-یزد با مشکل فنی مواجه شد. با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد؛ لذا مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافران یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از این عزیزان صورت پذیرفت. این پرواز‌ها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.

شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می‌داند از تمامی مسافران این پرواز‌ها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده و به اطلاع می‌رساند مهم‌ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازهاست./ تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار