توضیحات قالیباف درباره اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی + جزئیات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

توضیحات قالیباف درباره اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی + جزئیات

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و بزودی به صحن مجلس می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 29
کد خبر: ۱۸۶۸۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: وضعیت مسکن و اجاره‌بها صدای مردم را درآورده است و ما در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا سازوکاری را تعریف کنیم که به مردم کمک کند.

 

وی تاکید کرد: برآیند تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی باید به سمت مهار تورم و رشد تولید برود، اما امروز در عمل این اتفاق نیفتاده است.

 

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون بیمه کارگران ساختمانی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده و قیمت صدور پروانه چندین برابر افزایش یافته است و کسی هم پاسخگو نیست. اکنون به دلیل افزایش قیمت مجوزها مراجعات زیادی به ما شده و مجوزی که قبلاً پنج میلیون تومان بود، به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

 

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در حال اصلاح است و به زودی به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید و به سرعت به نتیجه خواهد رسید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده