تصادف مرگبار در بزرگراه تهران-قم + تصاویر-راهبرد معاصر

تصادف مرگبار در بزرگراه تهران-قم + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادفی در بزرگراه تهران-قم خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر مصدوم و 2 نفر کشته شدند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 31
کد خبر: ۱۸۷۲۸۰

به گزارش راهبرد معاصر. جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه امروز تصادفی در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران - قم مقابل تیر 220 (یعنی 11 کیلومتر ابتدایی اتوبان قم) رخ داد و ایستگاه 50 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شد.

تصادف مرگبار در بزرگراه تهران-قم + تصاویر

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید با 5 سرنشین در حال حرکت بودند که به یکباره به دلایل نامشخص خودروی پراید با یکی از نیوجرسی‌های وسط بزرگراه برخورد و منحرف می‌شود و مجدداً به سمت وسط همان مسیر برمی گردد.

 

ملکی گفت: بلوک نیوجرسی از خط خود خارج و وارد مسیر لاین مخالف می‌شود. در آن مسیر یک دستگاه خودروی پرشیا با این بلوک برخورد کرده ولی راننده موفق به مهار خودرو شد.

تصادف مرگبار در بزرگراه تهران-قم + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: مردم سرنشینان خودروی پراید را قبل از رسیدن آتش‌نشانی خارج کرده بودند. مشخص شد که یک خانم 72 ساله و یک آقای 60 ساله بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست دادند و سه آقای 30 تا 40 ساله دچار مصدومیت شده که تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

به گفته ملکی، ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، خودرو توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی به حاشیه بزرگراه برده شد، محل ایمن‌سازی شده و نیروهای آتش نشانی به ایستگاه بازگشتند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار