دبیر شورای عالی امنیت ملی هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد-راهبرد معاصر
بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود نتانیاهو: یحیی السنوار را ترور کردیم CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال مسلط کردن اسرائیل بر منطقه است

دبیر شورای عالی امنیت ملی هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی هیچ حساب و صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد و هرگونه اعلام موضعی از طریق دبیرخانه اطلاع رسانی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 25
کد خبر: ۱۹۱۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) چهارم تیر ماه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیراً برخی افراد سودجو اقدام به ایجاد حساب‌ها و صفحات جعلی به نام علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، کرده‌اند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: از آنجا که دکتر احمدیان هیچ حساب و صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد، مطالب منتشر شده در این صفحات فاقد صحت، غیرواقعی و قابل استناد نیست.

در این اطلاعیه آمده است: هرگونه اعلام موضع، خبر، گزارش، مصاحبه و... مربوط به دبیر شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق دبیرخانه اطلاع رسانی خواهد شد. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار