تأکید امیرعبداللهیان بر ارائه بهتر خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تأکید امیرعبداللهیان بر ارائه بهتر خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا

وزیر امور خارجه در دیدار سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در استرالیا بر انجام اقدامات لازم به منظور بهینه‌تر کردن ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم این کشور تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۶۴۳

به گزارش راهبرد معاصر،‌ «احمد صادقی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در استرالیا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه و در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

 

در این ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران گزارشی از آخرین وضعیت روابط با استرالیا و اولویت‌های مطرح در برنامه اقدامات پیش رو به منظور توسعه روابط دو کشور ارائه ‌کرد.

 

وزیر امور خارجه نیز رهنمودهایی را در ارتباط با انجام اقدامات لازم به منظور هر چه بهینه‌تر کردن ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم استرالیا و اجرای راهکارهای موثر برای برقراری و توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی و تجاری مطرح کرد.

 

صادقی اشتغال در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتاوا، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک، سرپرستی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بمبئی، معاون پژوهشی دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی و ریاست اداره سوم آسیای جنوبی (هند و شبه قاره) را در سوابق خدمتی خود دارد.

 

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در استرالیا چهارم تیر ماه به همراه ۱۰ سفیر تازه منصوب شده با آیت‌الله رئیسی دیدار کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار