بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ

آب بدمصرف‌ها قطع می‌شود

آب بدمصرف‌ها قطع می‌شود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۷۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش 25 درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب مواجه کند. ️

 

وی افزود: در شروع این طرح 10 اداره و ارگان با محدودیت مواجه خواهند شد که در اولین نوبت از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود اما چنان‌چه مصارف خود را تا حد 25 درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد. ️اردکانی با بیان این‌که به این دسته از ادارات چندین بار تذکر داده شده است اما تاکنون این مصوبه را رعایت نکرده‌اند افزود: امروز و در شروع این طرح، آب این دسته از ادارات را به صورت موقت از ساعت 9 تا 12 قطع خواهد شد. ️

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که 6700 اشتراک اداری در شهر تهران وجود دارد، افزود: میزان مصرف آب ادارات در پایتخت به صورت ماهانه پایش می شود و تا زمان تغییر رفتار مصرف و کاهش 25 درصدی مصارف، اعمال این محدودیت‌ها ادامه دارد./ 

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار