عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از اردوگاه جنین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از اردوگاه جنین

منابع خبری از آغاز عقب‌نشینی «جزئی» ارتش رژیم اشغالگر از اطراف اردوگاه جنین خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  منابع عبری‌زبان مدعی شدند که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر از اطراف اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرده‌اند.

این در حالی است که منابع فلسطینی ادعای رژیم صهیونیستی در مورد عقب‌نشینی از اردوگاه جنین را تکذیب و اعلام کردند که درگیری در اردوگاه همچنان ادامه دارد.

از طرفی، خبرنگار شبکه المیادین در جنین گفت که ارتش رژیم اشغالگر به صورت «جزئی» از اطراف اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرده است، اما درگیری‌ها در داخل شهر جنین ادامه دارد.

بامداد دوشنبه پهپاد‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

در نتیجه جنایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین، تاکنون ۱۱ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌‎اند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده