ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

انتصابات در آموزش و پرورش کلید خورد

انتصابات در آموزش و پرورش کلید خورد وزیر آموزش و پرورش، در حالی «اعظم گودرزی» را به عنوان مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی منصوب کرد که معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت این وزارتخانه همچنان بدون رئیس است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۹۳۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «اعظم گودرزی» زا به عنوان «مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی» منصوب کرد.

 

این انتصاب در شرایطی صورت گرفته است که معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ماه‌هاست که بدون رئیس است.

 

شنیده شده است که انتصابات وزیر آموزش و پرورش نیز کلید خورده است و به‌زودی شاهد تغییرات در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

 

در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به عظم گودرزی آمده است: نظر به تعهد، تجارب و شایستگی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی» منصوب می‌شوید.

 

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال پیروی از منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم، با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی سلامت مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین موفق و مؤید باشید.

 

همچنین بر فعالیت‌هایی مانند سیاستگذاری و تنظیم برنامه‌های لازم در جهت کنترل وضعیت بهداشت مدارس مطابق با مفاد سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و سایر اسناد بالا دستی، برنامه‌ریزی و نظارت در جهت ارتقای توانمندی‌های مدیران، معاونان، معلمان، مربیان، دانش آموزان و سایر همکاران فرهنگی با توجه به شرایط زیست بوم جدید و تهدیدات بیولولوژیک؛

 

ارتقای کیفیت بهداشت مدارس با تحکیم و تقویت وضعیت منابع انسانی، محتوای آموزشی طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه‌های فراگیر سلامت محور؛


برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات حمایتی بهداشتی - درمانی به دانش‌آموزان با همکاری سایر ارگان‌های مرتبط با اولویت دانش‌آموزان مناطق محروم به منظور ارتقای سلامت آنان، تقویت فعالیت‌های پژوهشی حرفه‌ای و فرهنگی سلامت محور برای متخصصین حوزه سلامت آموزش و پرورش برای آماده‌سازی نیروهای انسانی توانمند و علاقه‌مند در زیست بوم جدید؛


پیگیری و رصد وضعیت شیوع بیماری‌های شایع در مدارس و برنامه‌ریزی جهت ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان در زمینه کاهش ابتلا به آن؛


بهره‌مندی از مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه سلامت و ایمنی در جهت ارتقای سطح بهداشت و ایمنی مدارس؛ نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌های تغذیه سالم در مدارس به ویژه نظارت بر وضعیت اقلام غذایی پایگاه تغذیه سالم مدارس؛ ارائه آموزش‌های لازم جهت صیانت از محیط زیست به دانش‌آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی با همکاری سازمان‌های مرتبط در این زمینه؛ استفاده از ظرفیت تشکل دانش آموزی سفیران سلامت با رویکرد بهبود وضعیت بهداشت مدارس؛
ارتقای سطح بهداشت و ایمنی فضاهای آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود؛


گسترش عدالت در سلامت مدارس و ارتقای مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های بهداشت مدارس به ویژه برای دختران با اولویت مدارس شبانه روزی مناطق کم برخوردار در این حکم تأکید شده است./ فارس

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
تن زده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
جناب آقای وزیر
سلام
انتصابات جدید در وزارت در بخش ستادی
تماما در راستای ایجاد چارت سازمانی است
جناب آقای وزیر هر ستادی(کادر اداری ) را صفی (معلمان و دبیران و آموزگارانی ) را تشکیل می دهد
قطعاً اطلاع دارید با کمبود شدید کادر آموزشی و دبیر در سال آتی روبرو هستید و برای رفع کمبود معلم بازهم دبیران بازنشسته ی فرهنگی را بعنوان حق التدریس جذب و به کلاس ها درس می فرستید
جناب وزیر آیا پرداخت نشدن حق الزحمه ی حق التدریس از اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ به مدت چهار ماه متوالی را درست و صحیح می دانید ؟؟؟
چرا حق التدریس معلمان طبق مصوبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بودجه ی ابلاغی به دولت ماهانه پرداخت نمی شود؟؟؟
آقای وزیر لطفاً پس از تکمیل کادر ستادی به فکر اعضای صف یا همان مجریان و معلمان باشید
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار