تسهیل دریافت وام بانکی در برنامه هفتم-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

تسهیل دریافت وام بانکی در برنامه هفتم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس با اشاره به مصوبه اخیر این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، مقرر شد تسهیلاتی برای وام‌گیرندگان بانکی با تشکیل سامانه جامع وثایق در نظر گرفته شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۹۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز عصر خود در مصوبه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی را مکلف کردند تا نسبت به راه‌اندازی سامانه جامع وثایق اقدام کند.

وی افزود: براساس این مصوبه، اشخاص حقیقی و حقوقی به میزان اعتباری که دارند و در سامانه جامع وثایق به ثبت رسیده، می‌توانند از بانک وام دریافت کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: این اعتبارات شامل دارایی‌های عینی، مطالبات و... می‌شود و بانک‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی براساس اعتباری که طبق این سامانه دارند، وام پرداخت خواهند کرد.

زنگنه خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون در مصوبه دیگری تمام واحدهای دولتی و خصوصی که فعالیت عمومی دارند و اقدام به صدور پروانه می‌کنند را مکلف کردند تا پروانه‌های خود را در سامانه ملی صدور مجوزها صادر کرده و در این سامانه به ثبت برسانند.

وی افزود: این مصوبه شامل حال دستگاه‌های ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، مناطق آزاد تجاری، صنعتی و تمام واحدهای خصوصی که خدمات عمومی دارند، می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در مصوبه خود، قوه‌قضاییه را مکلف کردند تا در مورد صدور حکم ممنوعیت خروج از کشور برای اشخاص، این حکم را قبل از مراجعه افراد به فرودگاه، به اطلاع‌شان برساند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار