اخبار استقلال/ مهرداد محمدی دوباره قرارداد امضا کرد-راهبرد معاصر

اخبار استقلال/ مهرداد محمدی دوباره قرارداد امضا کرد

مهرداد محمدی با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 20
کد خبر: ۱۹۵۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می‌دهد را باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد چرا که این اتفاقات در هیچ باشگاه دیگری در دنیا نمی‌افتد.

فقط در باشگاه استقلال یک بازیکن دو بار قرارداد امضا می‌کند و عکس یادگاری می‌اندارد.

مهرداد محمدی که در زمان مدیریت حجت کریمی با باشگاه استقلال به توافق رسیده و عکس یادگاری انداخته بود امروز دوباره با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرد.

 

این بازیکن که در تمرینات اخیر استقلال بنا به دلایلی!! شرکت نکرده بود امروز پنجشنبه به ساختمان باشگاه استقلال رفت و با علی خطیر دیدار کرد.

محمدی امروز همچون قرارداد قبلی، عکس یادگاری گرفت با این تفاوت که در زمان مدیریت کریمی عینک بر چشمان خود نزده بود.

کانال باشگاه استقلال نیز همچون زمانی که وی با حجت کریمی ملاقات کرده بود خبر از امضا قرارداد جدید داد و نوشت: مهرداد محمدی روز پنجشنبه با حضور در محل باشگاه استقلال قرارداد خود با باشگاه استقلال را امضا کرد.

مهرداد محمدی در جلسه با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن توافق، قرارداد جدیدی را به امضا رساند.

باشگاه استقلال ضمن قدردانی از مهرداد محمدی بابت همکاری با باشگاه جهت کاهش مبلغ تفاهم‌نامه پیشین خود، برای این بازیکن در فصل پیش‌رو با پیراهن پر افتخار استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

محمدی در زمان عقد قرارداد، چکی بابت پیش پرداخت دریافت کرد. چکی که گفته می‌شود مبلغ آن ۱۲ میلیارد تومان است. با این حال، چک باشگاه استقلال به دلیل عدم موجودی حساب برگشت خورد و محمدی نتوانست برداشتی داشته باشد.

گفته می‌شود رقم قرارداد این بازیکن بالا بود و باشگاه اسقلال به او رقم جدیدی را پیشنهاد داد که در نهایت مورد موافقت قرار گرفت./استقلال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار