پیشکسوت استقلال:آبی‌های پایتخت در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته‌اند-راهبرد معاصر

پیشکسوت استقلال:آبی‌های پایتخت در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌های پایتخت، پول و امکانات ندارند و در نقل و انتقالات نیز عملکرد خوبی نداشته‌اند. هر مدیری هم که آمده، نتوانسته بر مشکلات غلبه کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 17
کد خبر: ۱۹۴۹۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی‌رضا اکبرپور با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌هایی که در استقلال رخ داده است، اظهار داشت: واقعا دردناک است که استقلال حاشیه‌هایی دارد که نمی‌توانند آنها را مرتفع کنند. این تیم در ماه‌های اخیر با مسائلی روبه رو شده که هیچ فردی برای حل آنها، پا پیش نگذاشته است.

وی افزود: آبی‌های پایتخت، پول و امکانات ندارند و در نقل و انتقالات نیز عملکرد خوبی نداشته‌اند. هر مدیری هم که آمده، نتوانسته بر مشکلات غلبه کند.

پپیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم شرایطی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند باعث خواهد شد تا تیم با شرایط نامناسب آماده لیگ برتر شود. تنها چند روز تا شروع لیگ باقی مانده اما شرایط استقلال به عنوان یک مدعی، اصلا خوب نیست.

اکبرپور تصریح کرد: تنها چیزی که می‌تواند به استقلال در این مقطع زمانی کمک کند، تزریق منابع مالی است. باید پول باشد تا استقلال بتواند بازیکن جذب کند، اردوی پیش فصل داشته و بدهی‌ها را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: این یک واقعیت است که نگاه مسئولان به دو تیم بزرگ پایتخت یکسان نیست. اینکه بیشتر به تیم پرسپولیس توجه می‌شود یک واقعیت تلخ برای هواداران استقلال بوده که آنها را ناراحت کرده است. مگر استقلال طرفداران میلیونی ندارد پس چرا بین دو تیم فرق گذاشته می‌شود؟

بازیکن اسبق استقلال، گفت: جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، نگران تیم است. برخی افراد دنبال ضربه زدن به تیم هستند و نکونام نگران است تا پای آنان به استقلال باز نشود./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده