فلاحت‌زاده: یکی به داد استقلال برسد-راهبرد معاصر

فلاحت‌زاده: یکی به داد استقلال برسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یکی باید به داد این تیم برسد؛ این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیاست و بسیاری از مردم با استقلال زندگی می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 20
کد خبر: ۱۹۵۴۶۷

به گزارش راهبردمعاصر؛ فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز (پنجشنبه) اظهار داشت: استقلال پر حاشیه‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد، تیمی که باید برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر آماده شود نباید با این حاشیه‌ها دست به گریبان شود.

 

وی افزود: متاسفانه با تغییراتی که در استقلال صورت گرفت به نظر می‌رسید شرایط بهتر شود اما این اتفاق رخ نداد، الان همان چالش پا برجاست.

 

فلاحت‌زاده تصریح کرد: یکی باید به داد استقلال برسد، این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیاست و بسیاری از مردم با استقلال زندگی می‌کنند، اتفاقات این تیم در شرایط جامعه نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اینکه جواد نکونام از برخی مسائل احساس ناراحتی ‌می‌کند باید به آن رسیدگی شود؛، باید مشخص شود او چه می‌گوید و چه افرادی قصد ضربه زدن به تیم را دارند.

 

وی تاکید کرد: سرمربی استقلال احساس خطر کرده که در مصاحبه‌اش حرف‌هایی را مطرح کرده که سابقه نداشته است؛ او در این شرایط به جای اینکه تمرکزش روی تیم باشد به فکر حاشیه‌ها است.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مردم طرفدار تیم هستند و هر کسی که بخواهد حاشیه‌سازی کند جلویش می‌ایستند، ما پیشکسوت‌ها نیز اجازه نخواهیم داد استقلال تیمی که عمر و جوانی‌مان را در آن پشت سر گذاشتیم متضرر شود./ایرنا 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده