پیش‌بینی وضعیت هوای تهران طی ۵ روز آینده کیفیت هوای تهران قابل قبول شد هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است

چمران:‌ مترو بدون کولر نمی‌تواند کار کند

رییس شوراى شهر تهران گفت: مترو بدون کولر نمی‌تواند کار کند و به اجبار و حتما باید کولر داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۷۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران گفت: ساختمان‌های بلندمرتبه و سپس کوتاه‌مرتبه‌تر از جهات آتش‌نشانی و پایداری بررسی می‌شود؛ بسیاری از ساختمان‌ها به عنوان ناپایدار معرفی شده و برخی را به دادستانی نیز اعلام کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: کار‌هایی که صورت می‌گیرد متاسفانه با علاقه و انگیزه خالصانه نیست و مجریان برای هر متر مبلغی می‌گیرند تا ساختمان بسازند؛ مرتبا باید نظارت بر ساخت صورت بگیرد کمااینکه در گذشته این چنین بود. وقتی به همه فشار آورده شود که همه ساختمان‌ها مجری داشته باشد ناچار می‌شوند مجری پیدا کنند تا تنها یک امضا بزند و به همین دلیل مجری واقعی نیست.

 

چمران تاکید کرد: اگر جدی و واقعی باشد بایستی حتی شماره تیر‌های آهن با نقشه‌ها چک شود تا ببینند تطابق دارد یا خیر؟ باید تکنولوژی ساختمان با تکنولوژی روز جلو برود تا به نظارت‌های غیر واقعی برخورد نکنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های دو کابین کولر دارند و سعی می‌شود که نگهداری صورت بگیرد و مردم بتوانند استفاده کنند، گفت: اتوبوس‌ها عموما کولر نداشتند و در دوره چهارم اتوبوس‌های کولردار خریداری شد. مترو بدون کولر نمی‌تواند کار کند و به اجبار و حتما باید کولر داشته باشد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار