خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

پاداش ۶۰ میلیارد تومانی به مشترکان صرفه‌جو در برق

پاداش ۶۰ میلیارد تومانی به مشترکان صرفه‌جو در برق مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تا کنون ۶۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق شهر تهران پرداخت شده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 26
کد خبر: ۱۹۶۳۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان افزود: اوج مصرف شهر تهران امروز به ۵ هزار و ۱۵۰ مگاوات رسید و اوج مصرف شبکه سراسری دیروز با حد نصاب تاریخی به عدد ۷۲ هزار و ۷۲۴ مگاوات رسید.

وی ادامه داد: این عدد نشان دهنده ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات افزایش نسبت به اوج مصرف سال گذشته است که معادل پنج نیروگاه هزار مگاواتی است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: حدود یک و نیم میلیون مشترک شهر تهران با کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه پارسال مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند و ۶۰ میلیارد تومان به مشترکان شهر تهران پرداخت شده است.

ناظریان گفت: حتی برخی از این مشترکان علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قبض آینده نیز بستانکار شده‌اند.

وی ادامه داد: مشترکانی که در شهر تهران صرفه‌جویی داشته‌اند، توانسته‌اند به طور متوسط ۲۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند و این امکان برای همه مشترکان میسر است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت افزود: نتیجه این صرفه‌جویی تا این لحظه با وجود افزایش میانگین دما نسبت به پارسال، پایداری شبکه برق بوده است.

ناظریان خاطرنشان کرد: احتمال دارد هفته آینده، هفته بسیار گرمی است از مردم درخواست می‌شود برنامه‌های مدیریت مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: بیش از ۴۰ درصد مصرف برق در بخش خانگی مربوط به سامانه‌های سرمایشی است، بنابراین استفاده از دور کُند کولرهای آبی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه در کاهش مصرف برق بسیار موثر است.

مدیر عامل توزیع برق پایتخت ادامه داد: همچنین بهره‌گیری از نور طبیعی در روز و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت اوج مصرف می‌تواند هم به پایداری شبکه کمک کند و هم مشترکان را مشمول پاداش صرفه‌جویی کند.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، کار برق رسانی به مشترکان کلان شهر تهران را بر عهده دارد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار