خاندوزی: بانک و بیمه مشترک بین ایران و سوریه تشکیل شد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

خاندوزی: بانک و بیمه مشترک بین ایران و سوریه تشکیل شد

وزیر اقتصاد گفت: یکی از تصمیمات در سفر رئیس جمهور به سوریه ایجاد دو نهاد تسهیل‌گر بود که بیمه و بانک مشترک ایران و سوریه تشکیل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 02
کد خبر: ۱۹۷۴۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: یکی از تصمیمات در سفر رئیس جمهور به سوریه ایجاد دو نهاد تسهیل‌گر بود که بیمه و بانک مشترک ایران و سوریه تشکیل شده که می‌توانیم تجار خود را پشتیبانی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کنسرسیومی متشکل از سه شرکت بیمه‌ای که بیمه‌های غیردولتی هستند با طرف سوری قرارداد بستند به سهم 40 درصد طرف سوری و 60 درصد طرف ایرانی.

 

وزیر افتصاد افزود: دو بانک با مشارکت دو بانک غیردولتی ایرانی هم تأسیس شد که امیدواریم پشتیبانی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی را انجام دهیم.

 

خاندوزی درباره پول‌های بلوکه شده ایران در کره و سایر کشورها اظهار داشت: مذاکرات خوبی صورت گرفته و به محض اتمام مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اعلام می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده