سقوط مرگبار هواپیما در فرودگاه لس آنجلس-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سقوط مرگبار هواپیما در فرودگاه لس آنجلس

سقوط یک هواپیمای تک موتوره در فرودگاه «ون نایس» در شهر لس آنجلس، به آتش گرفتن این هواپیما و کشته شدن دو نفر منجر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۶۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های آمریکایی از سقوط مرگبار یک هواپیما در فرودگاهی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا خبر دادند.

 

شبکه «ان بی سی نیوز» و دیگر رسانه‌های محلی در آمریکا تصاویری از فرودگاه ون نایس منتشر کردند که در آن آتش گرفتن یک هواپیمای مدل «سی‌اس‌اِی» را نشان می‌دهد.

 

به گزارش منابع رسانه‌ای آمریکایی، این هواپیمای تک موتوره که دو سرنشین داشت، در فرودگاه با دماغه به زمین برخورد کرد و ضمن آتش گرفتن هواپیما، جان هر دو سرنشین را گرفت.

 

رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی درباره هویت قربانیان سقوط هواپیما و دلیل سقوط مرگبار آن در فرودگاه شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا به جزئیات بیشتری اشاره نکردند.

 

در گزارش‌های منتشر شده از این حادثه مرگبار مشخص نشده است که آیا هواپیما در حال بلندن شدن از فرودگاه بوده یا اینکه تلاش داشته در فرودگاه فرود بیاید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده