مدیرعامل شمس‌آذر: اگر با من مشکل دارید، می‌روم-راهبرد معاصر

مدیرعامل شمس‌آذر: اگر با من مشکل دارید، می‌روم

مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین گفت: اگر دوستان با من مشکل دارند به خاطر شمس‌آذر می‌روم. اگر یک نفر را می‌زنید، آن شخص یک استان است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۸۰۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهاب زندی در مقابل سازمان لیگ در جمله خبرنگاران در مورد ثبت قرارداد جدید بازیکنان شمس آذر قزوین اظهار داشت: امروز کارت بازیکنان جدید صادر می‌شود و هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارند.

وی در مورد اینکه ممکن است باشگاه شمس آذر با امتیاز منفی لیگ را آغاز کند، افزود: روی این موضوع فکر نمی‌کنیم. اگر حقمان باشد بگذارید لیگ را با امتیاز منفی آغاز کنیم. اگر فکر کنند ما عدم تمرکز پیدا می‌کنیم و کنار می‌کشیم، اینگونه نیست. به مردم قزوین این نوید را می‌دهم که تیم خوبی را روانه این مسابقات کنیم. جلوی تمام مشکلات تمام قد می‌ایستیم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر در مورد اینکه سعید دقیقی اعلام کرده در صورت آغاز لیگ با امتیاز منفی در این تیم نمی‌ماند، اضافه کرد: چنین چیزی صحت ندارد. تمام بازیکنان، عوامل و مربیان با تمام قوا شرکت می‌کنند. دیروز هم به بازیکنان گفتم که هر مشکلی مانند کسر امتیاز است، به ما مربوط می‌شود. نهایتش این است تیم می‌خواهد بیفتد. شما به زمین بروید و خودتان را نشان دهید.

وی افزود: از مسوولان سایپا گلایه دارم. ما با هم پدرکشتگی که نداریم. آنها دنبال حقشان هستند اما اینکه هر باشگاهی زنگ بزنند و آنها را تشویق کنند، مشکل دارد. شما اگر دنبال احقاق حق خودتان هستید، آن را دنبال کنید. اگر امتیاز گرفتید و سه امتیاز به شما اضافه شد نوش جانتان. اینکه بیانیه بدهید درست نیست. کمیته استیناف چه کاری برای ما کرده است؟ بدترین تنبیه کسر سه امتیاز بوده که لحاظ شده است. شما دیگر دنبال چه چیزی هستید؟

زندی گفت: باشگاه‌هایی که علیه ما شکایت کردند، ون پارس، شهرداری همدان، چچوکای تالش و چادرملو بودند. به آنها هم وعده وعید دادند. من از ان باشگاه‌ها ناراحت نیستم اما اینکه هر دقیقه مصاحبه می‌کنند، خوب نیست. من فکر می‌کنم در انتخابات می خواهند شرکت کنند که در هر برنامه‌ای حضور دارند.

وی ادامه داد: کمیته استیناف دستش باز بوده و نشان دهد اگر باشگاه دستش باز بوده، باشگاه را جریمه مالی کند. بالاترین جریمه برای ما مالی و انضباطی بوده که لحاظ شده است. دیگر چه جریمه‌ای سنگین‌تر از این؟ قانون صراحتا گفته اگر لیگ تمام شده باشد، کسر امتیاز برای فصل بعد است. ما به سید مهدی حسین‌پور مدیرعامل سایپا گفتیم نوش جانتان. دشمنی که نداریم. نگاه کنید سایپا چند بیانیه بیرون داده و با چند تیم دعوایش شده است.

مدیرعامل شمس آذر اضافه کرد: ما پنج هفته مانده با پایان بازی ها لیگ برتری شدیم اما پس از آن هم هر پنج بازی را بردیم. ما فوتبال پاک را نشان دادیم. شک نکنید دوستان به دنبال ضربه زدن به شمس آذر، فوتبال قزوین و من هستند. اگر دوستان با من مشکل دارند به خاطر شمس‌آذر می‌روم. اگر یک نفر را می‌زنید، آن شخص یک استان است. ما یک قدم کج برنداشتیم. اجازه ندادم کسی بیانیه بدهد و حرف بزند. همینجا هم خطاب به مدیرعامل سایپا می گویم که اگر سه امتیاز حقتان بود نوش جانتان. اگر هم حقتان نبود بگذارید یک شهر و تیمش با آرامش کارشان را دنبال کنند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده