موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب

وزیر صمت: اولویت وزارت صمت واردات خودروهای برقی است

وزیر صمت: اولویت وزارت صمت واردات خودروهای برقی است وزیر صمت گفت: اولویت ما واردات خودروهای برقی نو و کارکرده است و بنابراین در تدارک فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای آن هستیم.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 10
کد خبر: ۱۹۸۷۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس علی ابادی گفت: صنایع باید به سمت کیفیت و اثرپذیری بیشتر سوق پیدا کنند. تاکید ما بر توسعه صادرات در وزارت صمت است که باید زمینه های آن ایجاد شود.

او گفت: ما مخالف واردات نیستیم بلکه نیاز بازار و تنظیم آن باید مد نظر قرار گیرد. من معتقدم که بازار کشور باید بازار رقابتی کامل باشد، اگرچه تحقق آن در همه عرصه‌ها سخت است، معتقدم دولت نباید مستقیماً در بازار رقابتی دخالت داشته باشد ولی باید اول رفع انحصار کرد.

وزیر صمت گفت: ما باید به سمت خودروهای روز حرکت کنیم و باید دست از خودروهای گذشته و قدیمی دست کشید. امروز خودروهای برقی صدمرتبه از خودروهای بنزینی بهتر هستند.

او با اشاره به اینکه نوآوری در حوزه خودروهای برقی بسیار اهمیت دارد، گفت: این موضوع منافع سرشاری را نصیب کشور می‌کند زیرا با بهره‌گیری از خودروهای برقی در موضوع محیط زیست وضعیت بهتری خواهیم داشت و درآمد ناشی از عدم مصرف سوخت های فسیلی نصیب کشور می شود.

علی آبادی گفت: اولویت ما واردات خودروهای برقی نو و کارکرده است و بنابراین در تدارک زیرساخت‌های لازم برای آن هستیم و براین اساس آیین‌نامه واردات آن در چند روز آینده تدوین می‌شود.

او در خصوص قطعه سازی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: ما نباید نه تنها در زمینه قطعات خودرو پیشرفت کنیم بلکه باید در بخش های مهم هم قطعات را به روز کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار