خسروی: با هیچ اشتباهی مماشات نخواهیم کرد-راهبرد معاصر

خسروی: با هیچ اشتباهی مماشات نخواهیم کرد

عضو کمیته آنالیز کمیته داوران گفت: بدون شک اشتباهات تاثیرگذار داوران رسانه‌ای می‌شود و به هیچ عنوان با داوران در این خصوص تعارف نداریم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۴۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی خسروی با تاکید بر این که تمامی فعالیت داوران در طول فصل مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت، خاطر نشان کرد: کمیته آنالیز کمیته داوران متشکل از خداداد افشاریان، دانیال مرادی، محمدرضا ابوالفضلی که به تازگی از جام جهانی آمده و من است که در روزهای آینده یک عضو دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز گذشته هر ۸ بازی هفته نخست بررسی شد که دو بازی ایرادهایی داشت اما این اشتباهات تاثیرگذار نبود و موجب تغییر نتیجه بازی‌ها نشده است.

او در خصوص اینکه آیا کارت‌های داده شده در طول هفته اول درست بوده یا خبر خاطر نشان کرد: دو کارت زیاد داده شد و به همین تعداد هم کارتی باید داده می‌شد که نشد اما واقعیت این است که عملکرد داوران ما در این هفته خیلی خوب بود و این موضوع بسیار امیدوار کننده است.

خسروی با اشاره به بررسی‌های انجام شده گفت: امیر عرب براقی خوب سوت زود و این هفته بازی پرسپولیس را قضاوت می‌کند، بیژن حیدری هم این هفته شهرآورد خوزستان را سوت می‌زند و با توجه به کاهش تعداد داوران شاهد یک اتفاق خوب در داوری خواهیم بود و این اتفاق در لیگ هم انجام می‌شود.

وی در واکنش به این سئوال که اگر اشتباه داوری تاثیرگذار باشد چه خواهد شد، گفت: بدون شک این موضوع رسانه‌ای می‌شود و به هیچ عنوان با داوران در این خصوص تعارف نداریم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده