وزارت خارجه عراق روند دریافت روادید اربعین را تشریح کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

وزارت خارجه عراق روند دریافت روادید اربعین را تشریح کرد

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای سازوکار دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 20
کد خبر: ۲۰۰۳۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت کشور عراق در سخنانی روند دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را توضیح داد.

 

الصحاف در رابطه با زوار ۴ کشور پاکستان، لبنان، افغانستان و یمن گفت: تمامی دفاتر دیپلماتیک عراق به زوار پاکستانی، لبنانی، افغانستانی و یمنی روداید رایگان زیارت اربعین را اعطا خواهند کرد.

 

سخنگوی وزارت خارجه عراق درباره زوار پاکستانی و افغانستانی افزود: زوار پاکستانی از طریق سفارت عراق در اسلام‌آباد می‌توانند روادید رایگان را دریافت کنند. علاوه بر این دفاتر دیپلماتیک ما در تهران، کرمانشاه و اهواز نیز به زوار پاکستانی و افغانستانی روادید رایگان اعطا خواهند کرد.

 

وی در رابطه با زوار هندی و لبنانی نیز گفت: دفاتر دیپلماتیک ما در دهلی و بمبئی، به زوار هندی ویزا اعطا خواهند کرد و عوارض مصوب را دریافت خواهند نمود. زوار لبنانی نیز از طریق سفارت ما در بیروت می‌توانند روادید رایگان دریافت کنند.

 

الصحاف در ادامه با اشاره به روند ارائه درخواست زوار کشورهای یادشده در بالا افزود: تمامی اتباع کشورهای فوق باید از طریق شرکت‌های گردشگری ثبت‌شده در سازمان گردشگری عراق اقدام کنند و برچسب سفر دینی روی روادید آنان نصب خواهد شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار